Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جدایی امیر فراشی از تیم ملی « ب » فوتسال گفت: هنوز به صورت قطعی این سرمربی از تیم ملی فوتسال آقایان جدا شده است ولی این احتمال وجود دارد در روز های آینده این مربی از تیم ملی آقایان جدا شده و به احتمال فراوان به تیم ملی بانوان فوتسال بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابیان در ادامه افزود: مسائل مربوط به جدایی احتمالی فراشی از تیم ملی فوتسال آقایان در اولین جلسه کمیته فوتسال پیگیری خواهد شد.

ترابیان همچنین در رابطه با عملکرد این مربی گفت: نمی توانم در مورد عملکرد این مربی نظر خاصی بدهم اما می توانم به صراحت بگویم با توجه به مقام هایی که تیم ملی  آقایان توانسته کسب کند «فراشی» مربی خوبی بوده و هست.

گفتنی است امیر فراش ،مربی دروازه بانان تیم ملی آقایان این تیم را ترک کرده و همراه با تیم ملی بانوان فوتسال به مسابقات آسیایی جاکارتا سفر کرده است و میشل پتروس جایگزین او شده است و این احتمال وجود دارد که «فراشی» دیگر به تیم ملی آقایان فوتسال برنگردد.

انتهای پیام/

احتمال جدایی «فراشی» از تیم ملی فوتسال آقایان قوت گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین،محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است،‌ گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است و انتظار داریم حداکثر دمای امروز هم به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد