Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:00:05 GMT

ایران ۱۸۰ هزار تن ذرت از برزیل و اوکراین خرید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۷۶۳۰

ایران ۱۸۰ هزار تن ذرت از برزیل و اوکراین خرید

تجار اروپایی گفتند، شرکت بازرگانی وابسته به دولت ایران اوایل این هفته ۱۸۰ هزار تن ذرت دامی از برزیل و اوکراین خریداری کرده است. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ اقتصادی صنعت و تجارت کشاورزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تجار اروپایی گفتند، شرکت بازرگانی وابسته به دولت ایران اوایل این هفته 180 هزار تن ذرت دامی خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجار افزودند، دو محموله مجموعا 120 هزار تنی احتمالا از برزیل تامین خواهد شد و یک محموله حدودا 60 هزار تنی نیز از اوکراین به ایران ارسال خواهد شد.

این شرکت دولتی ایرانی اخیرا مقررات سختگیرانه قبلی خود برای تضمین ایفای تعهدات تامین کنندگان غلات را تعدیل کرده و همین مسئله سبب شده تا بتواند در هفته های اخیر خریدهای بزرگی را انجام دهد.

تجار همچنین گفتند، این شرکت پس از چند ماه حجم پایین خرید، در 27 آوریل حدود 200 هزار تن غلات، 130 هزار تن جوی دامی و حدود 130 هزار تن سویا خریداری کرده است.

جدیدترین محموله ذرت، به قیمت حدود 203 یورو در هر تن خریداری شده که یک محموله آن در ماه می از اوکراین و دو محموله آن در ماه اوت از برزیل ارسال خواهد شد.

یک تاجر غلات در این باره گفت: «خریدهای جدید نشان می دهد که فعالیت های تجاری این شرکت در سطح فنی دارد به حالت عادی بر می گردد، اما تنش های سیاسی بین ایران و آمریکا همچنان ادامه دارد... ریسک بالا بدان معناست که برخی از تجارتخانه های بزرگ همچنان تجارت با ایران را بسیار پرریسک ارزیابی می کنند.»

انتهای پیام/198

R1012128/P1012122/S7,78,83,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

کنسرت رایگان مدونا، خواننده مشهور آمریکایی با حضور بیش از یک و نیم میلیون تماشاگر شامگاه شنبه ۴ مه در ساحل کوپاکابانا در ریو دوژانیروی برزیل برگزار شد.

بسیاری از تماشاگران از ساعت‌ها پیش برای یافتن مکانی مناسب در محل برگزاری کنسرت این خواننده ۶۵ ساله حاضر شده بودند.

تخمین زده می‌شود که حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر برای حضور در این کنسرت به ساحل کوپاکابانا در این شهر آمدند و به گفته سازمان‌دهندگان کنسرت این ساحل معروف را به «بزرگترین صحنه رقص در جهان» تبدیل کردند.

مدونا ۶۵ ساله در کنسرتش این ساحل را «زیباترین مکان در جهان» توصیف کرد.

کنسرت ریو به عنوان ایستگاه پایانی تور جهانی مدونا و برای تشکر از حمایت‌های هوادارانش در طول چندین دهه، برگزار شد.

علاوه بر جمعیت زیادی که در ساحل دور هم گرد آمده بودند، بسیاری از ساکنین این منطقه هم از پنجره‌های خانه‌های خود، هتل‌ها و همچنین قایق‌ها به تماشای این کنسرت پرداختند.

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا