Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:05:11 GMT

آسمان کهگیلویه و بویراحمد از سه شنبه بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۷۸۵۲

آسمان کهگیلویه و بویراحمد از سه شنبه بارانی می شود

ولی بهره‌مند روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بارش باران از سه شنبه شب در کهگیلویه و بویراحمد شروع می شود و بیشترین میزان آن در چهارشنبه شب خواهد بود.
وی اظهار داشت:افزایش یک تا چهار درجه ای دمای هوا از امروز تا چهارشنبه از دیگر پدیده های هواشناسی این هفته است.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرد و خاک و کاهش دید افقی نیز از امروز شروع شده و تا روز سه شنبه در این استان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:سی سخت با حداقل دمای هشت درجه سردترین و امامزاده جعفر با 32.2 درجه گرم‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت گذشته بوده است.
بهره مند افزود:میزان بارندگی سال زراعی جاری در سی سخت 428.2،یاسوج 382.3،لیک294، دهدشت 264.4،دوگنبدان 168.2و منطقه امامزاده جعفر گچساران 161.8 میلیمتر بود.
بر اساس آخرین آمارها میانگین بارندگی بلندمدت در یاسوج 804.2، سی سخت 686.6، دوگنبدان 430.2، دهدشت 491.4، لیکک 358.9 و منطقه امامزاده جعفر گچساران نیز 423.7 میلیمتر است.
کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.
این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.
8143/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ایران بارش باران کهگیلویه و بویراحمد گرد و خاک هواشناسی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد