Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:04:32 GMT

فعالیت 27 مهد کودک روستایی در شهرستان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۷۸۸۳

فعالیت 27 مهد کودک روستایی در شهرستان اردبیل

داریوش یحیوی، رئیس بهزیستی شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: 27 مهد کودک روستایی در شهرستان اردبیل فعال است که با مربیان مجرب و دوره دیده مشغول آموزش به کودکان و خردسالان می باشد.

وی گفت: ثبت نام در مهدهای کودک در روستاهای این شهرستان به صورت رایگان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بهزیستی شهرستان اردبیل با بیان اینکه این مهدها دوره های آموزشی مختلفی را برای کودکان برگزار می کنند، از ارائه وعده غذایی گرم به کودکان در این مهدها خبر داد.

یحیوی همچنین به فعالیت 90 مهد کودک شهری در اردبیل اشاره کرد و گفت: تعرفه های ثبت نام در این مهدها نیز بر اساس نرخ های دولتی می باشد.

وی افزود: تعداد کودکان در مهدهای کودک بر اساس سنین دسته بندی شده و در هر مقطع سنی از 15 نفر تجاوز نمی کند.

یحیوی گفت: دوره های پیش دبستانی نیز بر اساس قرارداد با آموزش و پرورش در این مهدها برگزار شده و به کودکان دوره دیده در این مهدها گواهی نیز صادر می شود.

وی بیان کرد: در مهدها، کودک شیرخواره نیز پذیرش شده ولی بیشتر پذیرش ها در سنین 2 تا چهار سال و چهار تا 6ساله می باشد.

انتهای پیام/ح

فعالیت 90 مهد کودک شهری در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۱۹ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل احداث و تحویل داده شده است

حامد کیخسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در قالب سفر رئیس جمهور به استان اردبیل با همکاری بانک‌های عامل در ۱۲ شهرستان استان اردبیل پرداخت شده تا ما شاهد مطلوبیت روند اجرای این پروژه‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در اردبیل ۹۰۲ واحد، در خلخال ۷۰۴ واحد، مشکین شهر ۷۳۴ واحد، اصلاندوز ۲۲۶ واحد، انگوت ۳۱۵ واحد، بیله سوار ۴۹۱ واحد، پارس آباد ۵۲۰ واحد، سرعین ۱۷۴ واحد، کوثر ۴۴۲ واحد، گرمی ۶۰۴ واحد، نمین ۳۳۹ واحد و نیر ۳۵۸ واحد احداث و از سال ۱۴۰۰ تاکنون تحویل روستاییان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: با معرفی متقاضیان به بانک‌ها عامل به تعداد ۶ هزار و ۳۴۸ نفر از این تعداد درخواست ۶ هزار و ۱۶۹ متقاضی منجر به انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل شده است.

کیخسروی واحدهای قابل افتتاح را در روستاهای ۱۲ شهرستان استان ۵ هزار و ۸۴۸ واحد اعلام کرد و گفت: معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات احداثی و متمم در سال جاری ۶ هزار و ۳۷ متقاضی روستایی بوده که از این بین ۲ هزار و ۳۲۲ متقاضی موفق به عقد قرارداد شده‌اند تا احداث واحدهای مسکونی آنها با پرداخت تسهیلات سرعت بیشتری بگیرد.

وی تصریح کرد: در سال جاری تعداد واحدهای قابل افتتاح مسکن روستایی در ۱۲ شهرستان استان اردبیل ۷۱ واحد است و سال آینده تلاش خواهیم کرد به تمام تعهدات خود در حوزه طرح ویژه مسکن روستایی به شایستگی عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در مجموع کل معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات احداثی و متمم از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۲ هزار و ۳۸۵ نفر بوده که از این تعداد قرارداد ۸ هزار و ۴۹۱ متقاضی انجام شده است.

کیخسروی اظهار کرد: در این مدت ۵ هزار و ۹۱۹ واحد احداثی تکمیل و به بهره برداری رسیده که بیشترین واحدهای مسکن روستایی در اردبیل به تعداد ۹۰۲ واحد و کمترین واحد احداثی نیز در سرعین به تعداد ۱۷۴ واحد در این مدت عملیاتی شده است.

کد خبر 6055917

دیگر خبرها

  • نمایش ۱۴ هزار جفت کفش کودک در هلند به یاد کودکان شهید غزه
  • گرامیداشت یاد کودکان فلسطینی در هلند
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • شهادت بیش از ۱۳ هزار کودک در تجاوزات اسرائیل به غزه
  • ایده‌های جالب برای عیدی دادن به کودکان
  • یونیسف: ۱۳ هزار کودک در غزه جان خود را از دست داده‌اند
  • تحویل بیش از ۵ هزار واحد مسکن روستایی در اردبیل
  • آغاز توزیع ۵۰۶ تن میوه شب عید در استان اردبیل
  • توزیع میوه شب عید در ۷۰ غرفه در سطح استان اردبیل
  • ۵۹۱۹ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل احداث و تحویل داده شده است