Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:01:28 GMT

28 میلیارد ریال وام به مدد جویان یزدی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۷۹۱۲

28 میلیارد ریال وام به مدد جویان یزدی پرداخت شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد، امیر زین‌العابدین قمی با اشاره به اهمیت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت گفت: ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا برای جامعه هدف تحت حمایت، تأثیر مستقیمی بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی آنان دارد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: طی سال 96 این نهاد با توجه منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی شتاب بیشتری به برنامه‌های اشتغال‌زایی داده است و تقویت همه‌جانبه حوزه اشتغال و خودکفایی را در سرلوحه کارها و برنامه‌های اجرایی قرار داده تا این خط‌مشی در تمامی سطوح جامعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه فقرزدایی با محوریت اشتغال و توسعه کسب‌وکار، راهبردی است که همواره موردتوجه این نهاد بوده است.
زین‌العابدین قمی بابیان اینکه هزار و 377 مددجوی تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در سال گذشته وارد عرصه کارشدند گفت: 58 درصد از تسهیلات اعطایی در سال 96 از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی، 21 درصد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، 17 درصد منابع تلفیقی بانکی وامدادی و چهار درصد نیز از محل صندوق توسعه ملی و سایر منابع بوده است.
وی ادامه داد: 73 درصد از وام اعطایی به متقاضیان در ایجاد طرح‌ های خودکفایی و مابقی در طرح‌های کارانگیزی، و توان‌افزایی مددجویان بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد علاوه بر پرداخت وام اشتغال به جامعه هدف تحت حمایت، خدمات متنوع دیگری ازجمله مشاوره تخصصی شغلی به‌منظور شناخت استعدادها و کشف خلاقیت‌های نهفته مددجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان و نظارت ادواری بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و ارائه راهکارهای کارشناسی جهت ارتقای سطح کیفی طرح‌ها را همواره در فعالیت‌های اجرایی مدنظر قرار داده است.
وی در مورد نوع مشاغل ایجادشده از محل تسهیلات اعطایی این نهاد به مددجویان تحت حمایت در سال 96 گفت: 48 درصد از تسهیلات در بخش خدمات، 26 درصد دام‌پروری، 9 درصد فعالیت‌های صنعتی و معدنی، 14 درصد کشاورزی و سه درصد نیز در بخش صنایع‌دستی به مددجویان پرداخت شد.
6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ارتقای سطح اشتغال اقتصادی و اجتماعی کشاورزی منویات مقام معظم رهبری موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل