Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله با بیان اینکه یکی از معضلات ما عدم پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است، از آغاز مرحله دوم طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی زیر 25 سال عمر، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی علی زاده در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از معضلات در امر توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی،عدم پلاک گذاری ادوات کشاورزی می باشد طرح پلاک گذاری در دستور کار پلیس راهور و وزارت جهادکشاورزی قرار گرفته است و مرحله دوم طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی (تراکتور و کمباین از مدل ۱۳۷۲ الی ۱۳۹۷) با طول عمر25 سال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به کلیه دارندگان ماشین های کشاورزی توصیه می شود تا در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک شخصی و اسناد تراکتور و کمباین نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی کلاله گفت: کارشناسان نظام مهندسی با هماهنگی دهیاران روستا اقدام به ثبت نام و تشکیل پرونده اولیه می کنند و در مرحله بعد با حضور پلیس راهور پس از تأیید شماره موتور و شماره شاسی با سند مالکیت، پلاک گذاری انجام می شود.

علیزاده تصریح کرد: متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر و تشکیل پرونده با کارشناس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان کلاله با مهندس عبدالعزیز محمدی با شماره ۰۹۱۱۱۷۶۹۴۶۵ تماس بگیرند.

وی مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده را کپی کارت ملی، کپی شناسنامه ، کپی دفترچه کمباین یا تراکتور، کپی سند یا قولنامه و فیش آب،برق،گاز بنام متقاضی برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگمهر ظهر شنبه در نشست شورای قضائی و حفظ حقوق بیت المال در بوشهر گفت: وظایف و مأموریت اداره کل ثبت اسناد و املاک بر اساس قانون اساسی و قانون حد نگار تعیین و تکلیف شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: سیاست‌های ابلاغی و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای کامل حدنگاری است.

بزرگمهر افزود: هویت دار کردن همه اراضی برای جلوگیری از زمین خواری و هرگونه فساد در این زمینه، الزام بر تنظیم اسناد رسمی از دیگر وظایف اداره ثبت اسناد و املاک است.

صدور ۹۹ درصد اراضی منابع طبیعی

وی ادامه داد: در زمینه منابع طبیعی حدود ۹۹.۵ درصد اراضی ملی با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سند دار شده است که ۱۵ هزار هکتار اراضی باقیمانده در مرحله فرآیند برای صدر سند است.

بزرگمهر در خصوص رفع تداخلات بیان کرد: ۴۹۸ پلاک مشمول رفع تداخلات داریم که تاکنون ۲۳۰ پلاک تثبیت شده است و مابقی در دستور کار است که شهرستان‌ها باید بر اساس برنامه ابلاغی هر هفته ۲ پلاک برای رفع تداخل در دستور کار داشته باشند.

وی با بیان اینکه رفع تداخل به نفع مردم و دولت است، تصریح کرد: ۷۶ درصد اراضی کشاورزی سنددار شده است و اگر بتوانیم اراضی کشاورزی را سنددار کنیم هم از خرد شدن اراضی و هم از تهدید و به خطر افتادن امنیت غذایی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6089912

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان