Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،در متن پیام دکتر ژولت پاوا خطاب به شهردار و شهروندان شیراز آمده است:« بسیار مفتخرم به مناسبت روز شیراز به شما سلام و عرض تبریک داشته باشم. شیراز دو سال است که خواهرخوانده پچ شده است و ما روابط خود را در سال 2016 آغاز کردیم. در دو سال گذشته پروژه های مشترک خوب و بنیادینی را به اتفاق انجام داده ایم که از میان تمام آنها، پروژه مورد علاقه ام، چاپ کتاب 50 غزل حافظ شیرازی به زبان فارسی و مجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب طی هفته های آینده در نمایشگاه کتاب بوداپست رسما رونمایی خواهد شد. باعث افتخار ما است و بسیار مشتاقیم که این رابطه را ادامه دهیم و مجددا مایلم برایتان آرزوی بهترین ها را در روز شیراز داشته باشم. روز شیراز مبارک» این تبریک و تبریک هایی که به مناسبت عید نوروز و انتصاب شهردار شیراز از سوی شهرهای خواهرخوانده، مجامع بین المللی همچون اتحادیه شهرهای تاریخی جهان و سازمان بین المللی کلانشهرهای جهان (متروپلیس( نشان از این دارد که امروز شیراز به یک شهر شناخته شده در سطح دنیا تبدیل شده و دیپلماسی فعال شهر شیراز امروز با ظرفیت سازی های انجام شده به نتیجه رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان شهرداری عید نوروز نمایشگاه کتاب برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است.

عبدالصمد رحیمی امروز جمعه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: وقوع سیل در منطقه انگشتجان شهرستان شبستر منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وقوع سیل امروز تلفات جانی به دنبال نداشته و از شهروندان درخواست می‌کنیم به اطلاعیه ها ‌و هشدارهای جوی توجه کنند. 
رحیمی با اشاره به اطلاعیه جوی سطح نارنجی، نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعداز ظهر روز گذشته(پنجشنبه)  گفت: ضروری است شهروندان از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.
وی افزود: راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، فرمانداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد بحران در حالت آماده باش قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است