Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@14:26:54 GMT

تبلیغات اسلامی ری نمونه استانی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۸۳۴۰

تبلیغات اسلامی ری نمونه استانی شد

حجت الاسلام علی کنگرلو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص عملکرد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری افزود: این اداره بر اساس شاخص های حمایت از تشکل های دینی، قرآنی، آموزش و اجرای دستورالعمل های سازمانی در بین ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
وی تصریح کرد: دبیرخانه شورای هیات های مذهبی شهرستان های استان تهران برای اولین بار درسال گذشته در شهرری راه اندازی شد که در این راستا جلسات فرهنگی بسیاری در این حوزه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جلسات کانون مداحان این شهرستان نیز به صورت منظم در اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه های آموزشی متنوعی در سال گذشته برای مداحان، مبلغان و روحانیان با موضوعات مختلف فرهنگی و مذهبی در این اداره برگزار شده است.
کنگرلو ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در جهت آموزش های اسلامی و قرآنی به کارکنان دولت، معلمان و اسایتد، برنامه های آموزشی متنوعی را در سطح شهرستان برگزار می کند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان های مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
3218/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان تهران برنامه های آموزشی تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی استان شاخص موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل