Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@23:20:44 GMT

خرگیوش در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۸۳۹۳

خرگیوش در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود

فیلم سینمایی «خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی یکشنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

ایران آنلاین /به گزارش باشگاه فیلم تهران، در خلاصه داستان «خرگیوش» که تجربه متفاوتی در حوزه سینمای کمدی به شمار می‌رود آمده است:«هیچ شبی مثه امشب نیس… »

مانی باغبانی نویسنده و کارگردان، حبیب اسماعیلی تهیه کننده، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی از عوامل و بازیگران فیلم، مهمانان چهارصد و شصت و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مانی باغبانی نویسنده و کارگردان، حبیب اسماعیلی تهیه کننده، علی تبریزی مدیر فیلم برداری، حسن ایوبی تدوین، آلاله هاشمی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، ملودی اسماعیلی طراح صحنه و لباس، امین میرشکاری صدابردار، دارا دارایی موسیقی، عظیم فراین طراح چهره پردازی، احمدرضا شجاعی عکاس، بیتا موسوی مشاور رسانه ای، آریان امیرخان فضای مجازی، بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، پانته آ سیروس، مانیا علیجانی، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا و مینا ساداتی جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.
علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم