Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@03:40:28 GMT

ضرورت راه‌اندازی اورژانس ریلی و موتوری در کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۸۵۱۶

ضرورت راه‌اندازی اورژانس ریلی و موتوری در کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی بخش ریلی و موتوری اورژانس کشور گفت: مجوز خرید هزار آمبولانس از دولت اخذ شده است.

خبرگزاری فارس:  پیرحسین کولیوند صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از اتوماسیون فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، ساخت تمامی دستگاه‌های اورژانس در داخل کشور در دستور کار قرار گرفته چراکه دستگاه‌های داخلی عملکرد بهتری هم نسبت به نمونه خارجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خدمات اورژانس با استفاده از دستگاه‌های کاملاً ایرانی بدون اخذ هزینه اضافی برای مردم انجام می‌شود و با اشتغال‌زایی همراه است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: یکی از دانشمندان که از آمریکا مهمان ایران شده بود تا در کنفرانسی شرکت کند دچار مشکلی می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمارستان منتقل شده و مشکل او حل می‌شود؛ این فرد پس از آن اعلام کرد من در ایالت محل زندگی خود چنین امکاناتی ندارم و خدا را شاکرم که در ایران چنین مشکلی برای من قابل حل بود.

وی با بیان اینکه از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم با افزایش درصد کمی از قیمت بلیت هواپیما و قطار و... محل این درآمد را به خرید آمبولانس و بالگرد‌های دید در شب اورژانس اختصاص دهند، خاطرنشان کرد: مجوز خرید هزار آمبولانس از دولت اخذ شده است.

کولیوند با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی بخش ریلی و موتوری اورژانس کشور اذعان داشت: به محض خریداری اورژانس‌های موتوری جدید، استان اصفهان از این تجهیزات بهره‌مند خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به خدمات ارائه‌شده اورژانس در مراسم سالیانه پیاده‌روی اربعین تأکید کرد: نقش اورژانس در مراسم پیاده‌روی اربعین و زلزله کرمانشاه بسیار پررنگ بود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003OYx

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود