Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@08:15:49 GMT

اندر احوالات آب و هوا در روز‌های آینده

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۸۷۵۷

‍‍‍‍‍‍

کارشناسان هواشناسی محمد اصغری و معصومه احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما به تشریح وضعیت آب و هوای روزهای آتی هفته پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن و سرمایه‌گذاری، مهمترین اقدامات استان کرمان در سال آینده است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: مسکن و سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و معیشت مردم، مهمترین اقدامات استان در سال آینده است.

محمدمهدی فداکار امروز ۲۷ اسفندماه در نشست شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: کاهش نرخ بیکاری، سرمایه‌گذاری مثبت، افزایش سهم استان در تولید ملی و اشتغالزایی بالا علی‌رغم همه مشکلات و کمبودها، موفقیت‌هایی است که به همت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و دیگر ارگان‌ها حاصل شد.

وی در ادامه بیان کرد: حضور میهمانان نوروزی امسال با توجه به‌ تقارن با ماه رمضان به نسبت سال‌های گذشته کمتر خواهد بود، اما باید شرایط برای میزبانی مسافران‌ با رعایت الزامات ماه رمضان فراهم باشد.

فداکار با اشاره به اینکه نمایندگان دوره یازدهم مجلس بیش از دو ماه دیگر همچنان نماینده مردم هستند و جایگاه قانونی دارند، گفت: سال آینده سال پرکاری خواهد بود، پیگیری پروژه‌ها و کمک به سرمایه‌گذاری مهمترین مسئله‌ای است که باید در استان کرمان دنبال کنیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: ارتقاء رتبه استان در حوزه کسب و کار، دلگرمی برای سرمایه‌گذار است و دستگاه‌ها در صدور مجوزها و جلسات رفع موانع تولید نقش مهمی در آن دارند.

وی افزود: مسکن کار مهم سال آینده است، در طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت چند هزار قطعه زمین تاکنون واگذار شده و تا پایان بهار سال آینده به ۱۵ هزار قطعه می‌رسد که مسؤلیت شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بزرگ‌ترین سیل سال در راه ایران!
  • ادامه بارش‌ها تا چهارشنبه آینده
  • کمربند سبز شهر تهران سال آینده تکمیل می‌شود
  • درهای بارسلونا به روی ژاوی باز شد
  • رژیم صهیونیستی، آینده را برای همیشه باخت
  • ۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند زیر بار ترافیک رفت
  • نظام ملی بهره وری سال آینده رونمایی خواهد شد
  • مسکن و سرمایه‌گذاری، مهمترین اقدامات استان کرمان در سال آینده است
  • نرخ جدید حق بیمه شخص ثالث برای سال ۱۴۰۳ تعیین شد
  • احداث زیرگذر میدان سپاه تهران از اوایل سال آینده