Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@22:40:28 GMT

گوریلی که از بچه مُرده اش دل نمی‌کند +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۹۰۱۷

گوریلی که از بچه مُرده اش دل نمی‌کند +تصاویر

  "شیرا" گوریلی است در باغ وحش مشهور فرانکفورت، آلمان که دختر یک هفته‌ای اش را از دست داده است.

بعد از این تصاویری از باغ وحش منتشر شد که نشان می‌داد "شیرا" از دادن جسد دخترش خودداری می‌کند و او را مرتب به همه جا می‌برد.      

مسئولان باغ وحش می‌گویند که از آن روز به بعد غمی صورت شیرا را فراگرفته و او هنوز بچه را نوازش می‌کند و تکان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین بچه شیرا بود که بدنیا آمد و مانند قبلی از بین رفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مالی و ریسک داخلی‌سازی در صنعت پتروشیمی پوشش داده می‌شود

معاون توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری گفت: این مدیریت با راه‌اندازی سامانه طرح جامع هوشمند تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی، مکانیسم تأمین مالی و ریسک بومی‌سازی را برای شرکت‌های داخلی پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شانا، شقایق حق‌جوی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در آیین رونمایی از سامانه «طرح جامع هوشمند تکمیل زنجیره ارزش از فرایند تا تجهیزات صنعت پتروشیمی با مشارکت مردم» در نخستین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بیان کرد: در سال‌های اخیر تلاش شده است که گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد مبتنی بر دانش محقق شود.

وی افزود: شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، نهادهای مالی، دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های صنعتی از شرکای کلیدی در توسعه فناوری هستند.

معاون توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری با تأکید بر اینکه شرکت‌های پیشرو و بزرگ، پیشران و لوکوموتیو توسعه فناوری هستند، ادامه داد: این سامانه با همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حمایت این معاونت با هدف رفع موانع بزرگ تحقق دانش‌بنیان‌شدن صنعت و اقتصاد کشور راه‌اندازی شده است.

حق‌جوی تصریح کرد: در این سامانه، نیازهای صنعت پتروشیمی و توانایی شرکت‌های داخلی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی شناسایی و ارزیابی شده است و پس از این مرحله مکانیسم تأمین مالی و نظام مالی پوشش‌دهنده ریسک از سوی مدیریت توسعه فناوری‌های راهبردی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: برای نخستین بار با راه‌اندازی این سامانه، شرکت‌های پتروشیمی، شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان، بخش خصوصی، معاونت علمی و شرکت‌های پژوهشی در کنار هم برای داخلی‌سازی و توسعه صنعت پتروشیمی تلاش می‌کنند.

سامانه «طرح جامع هوشمند تکمیل زنجیره ارزش از فرایند تا تجهیزات صنعت پتروشیمی با مشارکت مردم» با هدف هم‌افزایی عرضه و تقاضا در صنعت پتروشیمی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در نخستین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

دیگر خبرها