Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:15:20 GMT

آغاز عملیات خوشه آرایی نخیلات در شادگان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۹۰۹۹

آغاز عملیات خوشه آرایی نخیلات در شادگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جبار حمادی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شادگان با اشاره به گرم تر بودن هوا نسبت به سال گذشته اظهار داشت: عملیات آرایش خوشه های نخیلات در این شهرستان یک ماه زودتر آغاز شده است.

وی بیان کرد: تاکنون در حدود ۲۳۰ هکتار از باغات عملیات خوشه آرایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمادی، افزایش دسترسی میوه به ماده غذایی، افزایش هوادهی بین خوشه ها و همچنین جلوگیری از شکستن ساقه اصلی را از مزایای آرایش خوشه ها عنوان نمود.

انتهای پیام/گ

عملیات خوشه آرایی آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ مصطفی سلیمی مفرد عصر یکشنبه در بازدید از طرح‌های آبیاری قطره‌ای نخیلات آب‌پخش اظهار داشت: طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند یک اجماع استانی برای تأمین اعتبار پروژه و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله اداره آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی به منظور اجرای با کیفیت آن است.

وی در خصوص نحوه تأمین اعتبار این طرح اظهار کرد: در حال حاضر طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش دارای اعتبار ملی است اما در سال گذشته تنها ۵۰ درصد اعتبار آن (حدود ۶۰ میلیارد تومان) تأمین شده و همین موضوع منجر به کند بودن روند پیشرفت پروژه شده است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان خاطر نشان کرد: اجرای سریع و باکیفیت این پروژه نیاز به همدلی و هماهنگی بین همه مسئولان استان بوشهر دارد و در کنار اعتبار ملی، اعتبار استانی نیز باید برای آن در نظر گرفته شود.

کد خبر 6091528

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا