Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تشکیل کارگروه تخصصی ایمنی صنعت برق، تدوین و به روزآوری رویه‌ها، دستورالعمل‌ها و مقررات ایمنی، تدوین روش یکپارچه تجزیه و تحلیل و تصمیم سازی حوادث در دستور کار توانیر قرار می‌گیرد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو؛ آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر با ابلاغ احکام جداگانه ای، دستور تشکیل کارگروه تخصصی ایمنی صنعت برق را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس احکام صادر شده، تدوین و به روزآوری رویه ها، دستورالعمل ها و مقررات ایمنی، تدوین روش یکپارچه تجزیه و تحلیل و تصمیم سازی حوادث، تهیه راهکارهای پیشگیری از حوادث با استفاده از تجربیات و تجزیه و تحلیل حوادث گذشته، تهیه و تدوین دستورالعمل تعیین صلاحیت ایمنی پیمانکاران، تهیه و تدوین دستورالعمل ارزیابی عملکرد ایمنی پیمانکاران از جمله وظایف کارگروه مذکور در سطح شرکتهای برق منطقه ای و توزیع نیروی برق خواهد بود.

همچنین توسعه توانمندسازی ایمنی پیمانکاران در بخش HSE، تدوین آیین نامه های ایمنی شهروندی و آموزش شهروندان درخصوص مخاطرات برق، تعامل با سازمانهای خدمات رسان جهت توسعه فرهنگ ایمنی برق، توسعه آگاهی و ارائه راهکارهای تخصصی جهت پیشگیری از خطرات حوادث حریم شبکه های توزیع، فوق توزیع و انتقال از دیگر وظایف این کارگروه عنوان شده است.

برپایه این گزارش، سیداعتضاد مقیمی به عنوان رییس و عباس اخوان به عنوان دبیر این کارگروه و محمد جعفری، محمدعلی بهنود، علیرضا زندی گوهرریزی از شرکت توانیر، رضا ابراهیمی از شبکه برق ایران">شرکت مدیریت شبکه برق ایران، علی اسلامی از برق منطقه ای اصفهان، جعفر نصرتیان اهور از برق منطقه ای باختر، حمیدرضا حبیبی از برق منطقه ای کرمان، حمزه عیسی زاده از برق منطقه ای گیلان، عنایت اله برون از برق منطقه ای خوزستان، منصور عزیزی از برق منطقه ای تهران، ابراهیم کهوری از برق منطقه ای هرمزگان، علیرضا حاج حسینی از برق منطقه ای یزد، میلاد مصطفوی از برق منطقه ای مازندران، موسی ثانی از برق منطقه ای زنجان، محمدتقی زرنشان از برق منطقه ای خراسان، محمد اله داد مدیرعامل توزیع برق مرکزی، اکبر فرج نیا از توزیع برق آذربایجان شرقی، عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل توزیع برق جنوب استان کرمان، محمدحسین شریعتی نسب از توزیع برق یزد، ریحانه رفیعی از توزیع برق استان اصفهان، محمدرضا حسینی از توزیع برق تهران بزرگ، رضا نیک پیام از توزیع برق شهرستان مشهد، ایرج والیزاده از توزیع نیروی برق همدان، وحید قاضی پور از توزیع برق فارس، مسعود مکاری زاده از توزیع برق هرمزگان، علیمراد مرادی مدیرعامل توزیع برق کردستان، محمد هارونی از توزیع برق چهارمحال و بختیاری، رضا غفاری از توزیع برق مازندران، علی قلی نژاد از توزیع برق اردبیل، حمیدرضا مسعودی از توزیع برق قزوین، حسین مهراندیش از توزیع برق سمنان و رضا نهاوندی از توزیع برق قم به عنوان اعضای این کارگروه منصوب شدند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا صادق علیمرادی عصر سه شنبه در گفت وگویی با اشاره به اینکه در تمامی سدهای استان شاهد افزایش حجم آب هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۲ درصد از حجم مخازن سدهای استان ایلام پر شده است این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد مخازن استان پر شده بود.

مدیرعامل شرکـت آب منطقه ای ایلام افزود: بیشترین پرشدگی سدهای استان مربوط به سد ایلام با حدود ۹۹ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام در خصوص وضعیت سایر سدها گفت: سد دویرج دهلران با ۹۳ درصد، کنگیر ایوان ۸۰ درصد و سد گلال نیز ۷۴ درصد پرشدگی دارند.

سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده بود موجب آبگرفتگی و بروز سیلاب در برخی نقاط استان شد.

کد خبر 840893 برچسب‌ها خبر مهم باران استان ایلام سد محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • کاهش ۴۰ درصدی حوادث آتش‌سوزی در آستارا
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به ۴۰ گرفتار در آبگرفتگی جهرم
  • ◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • ۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !