Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:30:17 GMT

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۹۲۲۴

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، احمدرضا سلامی اظهار کرد کرد: هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۷۰۰ غرفه شرکت کردند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد تصریح کرد: در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور هلند و آلمان و همچنین شرکت‌هایی از شهرهای استان‌ خراسان رضوی، محلات، چالوس، قزوین و... حضور دارند.

سلامی در خصوص زمینه‌های این دوره از نمایشگاه بیان کرد: هفدهمین دوره از نمایشگاه گل و گیاه مشهد در زمینه‌های گل شاخ بریده، محوطه‌سازی و منظرسازی، احجام و تندیس‌های گل و شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام و دیواره سبز، باغ کودک و گل‌های آپارتمانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه گل و گیاه مشهد ادامه داد: برگزاری اولین همایش تخصصی باغ بام و دیواره سبز در روز ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و شاد در محل فضای باز نمایشگاه بعد از اذان مغرب و عشاء، ارائه برنامه‌های آموزشی در زمینه کاشت و نگهداری از گل و گیاه و برگزاری نشست‌های تخصصی بین تولیدکنندگان گل و گیاه نیز تدارک دیده شده است.

سلامی اضافه کرد: همچنین در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد از شهروندان سبز، ادارات سبز، مدارس سبز و تولیدکنندگان تقدیر خواهد شد.

به گفته وی، در این نمایشگاه غرفه‌های شهرداری‌های مناطق مشهد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برپا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: همچنین امسال بن خرید با تخفیف ۳۰ درصدی بین ادارات دولتی و ارگان‌های مختلف توزیع می‌شود.

سلامی در خصوص ساعت برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۳ و در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

گفتنی است؛ افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ خواهد بود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فریبا ولی پوری با اشاره به لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در تحقق قانون جوانی جمعیت گفت: با هدف فرهنگ‌سازی فرزندآوری در جامعه، رویداد اعطای جایزه ملی جوانی جمعیت اواخر اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد جوانی جمعیت رویدادی علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت است که در رشته‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و موسسات حقوقی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

ولی‌پوری آخرین مهلت شرکت در این رویداد را دهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آثار خود را به banovanlr@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران