Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دامدار اهل لفور سوادکوه شمالی یک قلاده پلنگ در دام افتاده را با شلیک گلوله کشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ابراهیم فلاحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه یک راس دام این دامدار توسط پلنگ تلف شده بود، افزود: دامدار برای انتقام از پلنگ اقدام به نصب تله فلزی در کنار لاشه دام تلف شده خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پلنگ نگون بخت ابتدا در دام این دامدار گرفتار و سپس با شلیک گلوله کشته می‌شود.
فلاحی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سوادکوه پس از اطلاع از موضوع، بعد از ۲۴ ساعت متخلف را شناسایی و برای دستگیری وی در کنار لاشه پلنگ کمین می‌کنند.
وی با بیان اینکه دامداری که این پلنگ را کشته اکنون متواری است و پیگیری برای دستگیری وی ادامه دارد، افزود:محیط بانان سوادکوه لاشه پلنگ شکار شده را به محیط بانی لفور انتقال دادند.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: جریمه شکار پلنگ ایرانی طبق مصوبه سال ۹۴، حدود ۵۰ میلیون ریال بود که این مبلغ از ابتدای امسال با افزایش ۱۶ برابری به ۸۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل عام بی رحمانه 90 اسب‌ کولبران در اشنویه + عکس

شلیک به داماد / عروس سیاهپوش شد+عکس

دوربین مخفی دیپلمات نیوزلندی در توالت عمومی سفارت لو رفت

ناصر از من و خودش در مسافرخانه فیلم شیطانی گرفت! / او زن و بچه دارد و مرا تهدید می کند

عروس، سقف تالار جشن را روی سر مهمانان آوار کرد! +فیلم

زوایای پنهان از پرونده قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی + عکس منتشر نشده از قاتل

مرگ برادر قاتل پسر همسایه به خاطر ایدز در زندان شهید رجایی کرج!

اعدام مخوف ترین قاتل سریالی 10 زن در شیراز + عکس

اخاذی زن شیطان صفت از مردان پولدار +عکس

نقشه شوم برای رقیب عشقی + عکس

قتل برای مخفی ماندن ارتباط شیطانی عروس + عکس

مومیایی کشف شده کجا دفن شد؟! / ناگفته های عجیب فرماندار شهر ری

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents اخبار حوادث پلنگ عکس شلیک گلوله خونین سوادکوه شمالی حوادث سوادکوه اخبار سوادکوه عکس فیلم پرونده مرد زن ایران پلیس جنگل آزار و اذیت نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای

خبرگزاری دولتی کره‌شمالی گزارش داد، «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی اولین مانور تاکتیکی ترکیبی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای را با استفاده از موشک‌اندازهای چندگانه «فوق‌بزرگ» ۶۰۰ میلی‌متری هدایت کرده است.

به گزارش مشرق، در این گزارش آمده است، رزمایش روز دوشنبه با هدف نشان دادن قابلیت اطمینان، برتری، توان و ابزارهای متنوع نیروی هسته‌ای کره‌شمالی و تقویت آن «هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی» انجام شد و افزود که این رزمایش «یک سیگنال هشداردهنده آشکار برای دشمنان است، آن هم در شرایطی که رویارویی نظامی دشمنان علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره‌شمالی) با ماهیت بسیار تحریک‌آمیز و تهاجمی انجام می‌شود.»

در این گزارش همچنین آمده است که موشک‌اندازهای چندگانه «فوق‌بزرگ» پیونگ‌یانگ «نقش مهمی در تقویت قابل‌توجه ظرفیت ضدحمله سریع نیروی هسته‌ای کشور و افزایش بازدارندگی جنگ تحت سیستم مدیریت ترکیبی تسلیحات هسته‌ای کشور با عنوان هائک‌بانگاشوئه (Haekbangashoe) دارند.»

به گزارش کی‌سی‌ان‌ای، رهبر کره‌شمالی با همراهی مقامات ارشد این کشور فرماندهی این رزمایش را بر عهده داشت.

براساس این گزارش، رزمایش مذکور به یک تمرین برای آشنایی یگان‌ها با رویه و روند تبدیل به موضع ضدحمله هسته‌ای، در زمانی که سیستم بحران هسته‌ای «هواسان‌پالریونگ» کره‌شمالی فعال می‌شود و همچنین یک رزمایش برای عملیات سیستم فرماندهی ضد حمله هسته‌ای تقسیم شد.

طبق این گزارش، در طول این رزمایش، واحدهایی که وظیفه حمله متقابل هسته‌ای را بر عهده داشتند، فرآیند و روش انجام مأموریت‌های خود را تمرین کردند و پرتابه‌هایی را از پرتاب‌کننده‌های موشک «فوق‌بزرگ» مجهز به کلاهک‌های هسته‌ای شبیه‌سازی‌شده شلیک کردند.

به گزارش کی‌سی‌ان‌ای، در طول این تمرین، پرتابگرها موشک‌هایی را به سمت «دشمن و نقطه دید شفاف دشمن اصلی» شلیک کردند که به هدف جزیره‌ای در برد ۳۵۲ کیلومتری اصابت کردند.

در این گزارش آمده است، کیم جونگ اون با «ابراز خشنودی زیاد از نتیجه تمرین، از ضربه و دقت بالای موشک‌اندازهای چندگانه فوق‌العاده بزرگ قدردانی کرد و گفت به نظر می‌رسید شلیک یک تفنگ تک‌تیرانداز را دیده و آن سبک حمله اتمی تاکتیکی کره‌ای به معنای بالیدن از قدرت مهیب است - قدرتمندترین آنها در جهان- که کاملا خود را آماده کرده‌اند تا صادقانه در انجام وظیفه استراتژیک مهم خود در شرایط احتیاطی در وضعیت ضدحمله سریع و کامل بسیج شوند.»

او همچنین «با رضایت» از انجام موفقیت‌آمیز رزمایش و اینکه طرح پیونگ‌یانگ برای ایجاد نیروی هسته‌ای و گسترش فضای عملیاتی یک حمله هسته‌ای تاکتیکی و تنوع بخشیدن به آن «به واقعیت تبدیل شده است»، قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز دوشنبه ژاپن و کره‌جنوبی از شلیک یک موشک احتمالا بالستیک توسط کره‌شمالی خبر دادند که به سمت دریای ژاپن شلیک شده و سقوط کرد. این موشک از فراز منطقه اقتصادی انحصاری ژاپن عبور کرده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • رخ نمایی پلنگ ایرانی با غرش‌های بلند در صخره‌های دماوند (فیلم)
  • (ویدئو) غرش‌های بلند پلنگ ایرانی در صخره‌های دماوند
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • تخریب آغل گوسفندان در زیستگاه یوزپلنگ ایرانی