Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه شرایط اعطای کمک‌هزینه مهدکودک به زنان شاغل در آموزش‌وپرورش را صادر و به ادارات کل ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش در بخشنامه‌ای ضمن اعلام شرایط بهره‌مندی از کمک‌هزینه مهدکودک به کارکنان زن شاغل در وزارت آموزش‌وپرورش، از ادارات کل خواست تا آمار کارکنان مشمول را به این معاونت ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده است: «به‌منظور فراهم کردن شرایط اجرای رأی شماره ۱۰۲۰- ۱۰۱۹مورخ ۱۲دی‌ماه ۱۳۹۶هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و برآورد بار مالی ناشی از اجرای آن، خواهشمند است دستور فرمایید اطلاعات افراد مشمول دریافت کمک‌هزینه مذکور را حداکثر تا تاریخ اول خردادماه جاری و به اداره کل امور اداری و تشکیلات ارسال کنند.

بر این اساس شرایط بهره‌مندی از کمک‌هزینه مذکور عدم استفاده از مهدکودک دولتی بابت نگهداری فرزندان است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در ضوابط اجرایی بودجه سال‌های ۱۳۸۴لغایت ۱۳۹۰کمک‌هزینه مهدکودک (به‌استثناء سال ۸۷) حداکثر به سه فرزند قابل پرداخت بوده است. در ضمن برای سال ۸۷حداکثر دو فرزند و از سال ۹۱تاکنون محدودیت فرزند برای دریافت کمک‌هزینه فوق‌الذکر پیش‌بینی‌نشده است».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی

به گزارش خبرنگار مهر، یونس بهاروند امروز یکشنبه در شورای اداری آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: در دو سال گذشته در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده است که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که فقط ۲۰۳ مدرسه بود در خور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس در لرستان هزینه شده است، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی و … در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس عنوان کرد و بیان داشت: باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به‌دوراز حاشیه و سیاست‌زدگی دستگاه تعلیم‌وتربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

بهاروند، خط‌قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: در کشوری که در مقابل تمام استکبار جهانی می‌ایستد باید به خود ببالیم که جا دارد از همه نیروهای نظامی و امنیتی، به‌ویژه سپاه پاسداران به‌خاطر عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی کنیم.

وی در آستانه هفته معلم، افزود: همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قابل‌احترام هستند؛ چون از فیلترهای مهمی برای خدمت به کشور عبور کرده‌اند و دستگاه تعلیم‌وتربیت استان به‌دوراز هر حاشیه‌ای تنها به دنبال اعتلای نظام تعلیم‌وتربیت و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6084428

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان