Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: مقطع سطح 3 حوزه علمیه خواهران معادل کارشناسی ارشد است که در استان این مقطع تحصیلی تنها در مرکز تخصصی معصومیه (س) شهرکرد طلبه می‌پذیرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه رشته تفسیر، اخلاق، فقه و اصول در مرکز تخصصی معصومیه (س) تدریس می‌شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان ورود به مقطع سطح 3 استان امسال تنها در دو رشته اخلاق و فقه و اصول باهم رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه اواخر خردادماه نتایج این آزمون کتبی اعلام خواهد شد، اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان در مرحله آزمون کتبی باید در امتحان مصاحبه نیز شرکت کنند و پس از قبولی در مصاحبه می‌توانند در مقطع سطح 3 فعالیت خود را آغاز نمایند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مرکز تخصصی معصومیه شهرکرد در سال گذشته رتبه نخست کشوری در جذب طلاب را به خود اختصاص داد، افزود: در سال تحصیلی گذشته 9 طلبه در رشته تفسیر و علوم قرآنی، 13 نفر در رشته اخلاق و 21 نفر در رشته فقه و اصول مشغول به تحصیل بودند.
حجت‌الاسلام رحمانی بابیان اینکه افزایش مراکز سطح 3 در استان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است، افزود: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده ان شاءلله در سال جدید یک مرکز تخصصی سطح 3 در شهرستان بروجن راه‌اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ازاین‌پس کارگروه تخصصی امور پایان‌نامه‌های طلاب خواهر سطح سه در استان تشکیل می‌شود، گفت: مهم‌ترین مشکل ما در استان این بود که روند تأیید پایان‌نامه‌های طلاب سطح 3 در مرکز به‌کندی صورت می‌گرفت و همین امر سبب شد نتوانیم تاکنون سطح 4 را راه‌اندازی کنیم.
حجت‌الاسلام رحمانی اضافه کرد: ان شاءالله با واگذاری اختیارات به مدیریت‌های استانی درزمینهٔ امور پایان‌نامه‌های طلاب سطح 3، زمینه راه‌اندازی مقطع سطح 4 حوزه نیز در استان برای سال جاری فراهم خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای