Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@22:44:06 GMT

رئیس جمهور فردا به خراسان رضوی سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۹۶۲۵

رئیس جمهور فردا به خراسان رضوی سفر می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی فردا به استان خراسان رضوی سفر خواهد کرد و در اولین برنامه خود، میهمان مردم سبزوار در ورزشگاه شهید مظهری این شهر خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکشنبه و دوشنبه این هفته به همراه جمعی از وزرا، میهمان مردم استان خراسان رضوی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دیدار جداگانه با مردم شهرهای سبزوار و نیشابور، افتتاح چند پروژه، حضور در جلسه توسعه استان، و جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه خواهد بود.

روحانی نوشت: ساعت ۹:۳۰ روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷، ورزشگاه مَظهری سبزوار و ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی نیشابور.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری  خراسان رضوی گفت: این استان بیش از ۸ میلیون هکتار  زمین ملی دارد که حفظ و حراست از آن نیازمند مشارکت مردم و همیاران طبیعت است.

فنودی افزود: وجود حدود ۲۵ هزار همیار طبیعت در خراسان رضوی فرصت مغتنمی برای فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ و حراست و توسعه منابع طبیعی و  نمونه شاخصی از مشارکت خودجوش مردم در زمینه احیا و حفاظت از منابع طبیعی است.

وی گفت: طرح شورای همیار طبیعت  نخستین بار  به همت خراسان رضوی به سازمان منابع طبیعی  و آبخیزداری کشور ارائه  و با تصویب و تایید آن در اداره کل آموزش ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان قرار شد این طرح به صورت پایلوت دراین  استان آغاز و پس از بررسی نقاط ضعف و قوت آن برای اجرا به سراسر کشور ارسال شود.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی افزود:با  آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت قرار است در هر شهرستان شورای همیار طبیعت تشکیل و علاقمندان به منابع طبیعی و حفظ و حراست از آن با عضو شدن در این شورا بازوی توانمندی در این مسیر متعالی باشند.

 فنودی استفاده از خرد جمعی همیاران طبیعت استفاده از ظرفیت و توانمندی آنها و ایجاد ساختار منسجم این گروه مردمی را از اهداف تشکیل این شورا برشمرد و گفت:  حفظ مراتع و منابع طبیعی، توسعه فضای سبز و درختکاری و درخت داری از برکات و آثار مشارکت همیاران طبیعت است که به صورت داوطلبانه و خودجوش به عنوان باقیات و صالحات ارزشمند برای این عزیزان ماندگار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به شعار سال با عنوان  جهش تولید با مشارکت مردم افزود: آموزش و ترویج در موضوع روابط عمومی سرمایه‌گذاری در توسعه و حفظ منابع طبیعی است چرا که آگاهی مردم باعث افزایش و دغدغه مندی آنها در این حوزه و موجب برکات فراوانی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی از همه علاقمندان به طبیعت خواست تا با مراجعه به سامانه همیار طبیعت و دریافت کارت شناسایی به جمع حافظان مروجان و حامیان طبیعت بپیوندند.

در حاشیه این مراسم همیاران طبیعت از نهالستان ایرانی تورانی طرق بازدید و با روند تولید نهال برای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت آشناشدند 

دیگر خبرها

  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد