Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@03:27:37 GMT

تیپ متفاوت «گلاره عباسی» در کویر + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۹۶۹۶

تیپ متفاوت «گلاره عباسی» در کویر + عکس

بهداشت نیوز

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و تصویب اقتصاد شهری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، خداکرم عباسی به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهرکرد، با رأی اکثریت اعضای شورا، به عنوان رئیس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری، انتخاب شد.

گفتنی‌است، این کمیسیون، سابقاً در ساختار سازمانی شورای اسلامی شهرکرد، تعریف نشده بود و برای اولین بار به ریاست خداکرم عباسی، تشکیل و شروع به فعالیت می‌کند.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در دویست و شصت‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، ضمن تبریک به‌مناسبت حلول ماه پرخیر و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه، گفت: خداکرم عباسی عضو جدید با نظر اعضای شورای اسلامی شهرکرد، طبق ضوابط و قوانین و با تشخیص و تجربه کاری خود، اعضای شورای شهر را مجاب کرد که به عنوان نماینده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد در شورا حضور پیدا کند.

خداکرم عباسی عضو جدید شورای شهر شهرکرد در همین راستا گفت: با تحقیق و تفحص، متوجه شدیم تاکنون کمیسیونی خاص این موضوع که امری مهم و پرکار است و نیاز به تلاش‌های زیاد دارد تشکیل نشده است.

وی در ادامه افزود: با توضیحات و تبیین این امر در صحن علنی شورای شهر شهرکرد، با رأی موافق اکثریت اعضا، شکل‌گیری کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری مورد موافقت قرار گرفت که با یاری خدا به زودی اقدامات اعضا و شرح وظایف این کمیسیون در چهارچوب هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های استان، شهرستان‌ها و شهرها اعلام می‌شود.

رئیس کمیسیون ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری شورای اسلامی شهرکرد به اشاره به این‌که این کمیسیون نیاز به هم‌افزایی و کمک گرفتن از افراد متخصص، حاذق و افراد مدیر و تصمیم‌ساز دارد تصریح کرد: با توجه به اینکه ضرورت دارد لوایح واصله به شورای اسلامی شهر، به صورت دقیق، بررسی و تمام جوانب اداری، اجتماعی، قانونی و بودجه‌ای در آن بررسی شود، طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده می‌شود.

وی تأکید کرد: طبیعتاً کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری از کارشناسان خبره و صاحب نظر دعوت می‌کند تا پیرامون موضوع، بحث و تبادل نظر شود و نتیجه کار به صورت مصوبه کمیسیون در صحن علنی شورا ارائه گردد.

لازم به ذکر است که مصطفی حیدری نیز به عنوان نائب رئیس این کمیسیون، انتخاب شد.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1224706 برچسب‌ها شوراهای شهرو روستا ساماندهی صنایع و مشاغل اقتصاد ایران

دیگر خبرها

  • تجربه آرامشی وصف‌نشدنی با سفر به آران و بیدگل
  • آمادگی ۳۷ مجتمع بین راهی برای مسافران خراسان جنوبی
  • اجرای آسفالت معابر روستای اسدآباد انگوری بخش نگین کویر
  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • دریای بابل آماده غرق کردن خوشه طلایی ساوه
  • راز تولید فرش در کارخانه فرش یلدای کویر کاشان از نخ تا فرش
  • استاندار گیلان: کارخانه کشتی‌سازی در گیلان احداث می‌شود
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و تصویب اقتصاد شهری
  • رفتار منصفانه در پردازش نقاط ضعف و قوت از سوی رسانه‌ها
  • دریاچه سیراب «تل شیطان» میزبان مسافران نوروزی/کاخ سرهنگ را ببینید