Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، داود طلوعی اظهار داشت: عملیات تکمیلی بلوار امام علی (ع) توسط پیمانکار مربوطه در حال اجرا است و با 35 درصد پیشرفت فیزیکی، طبق برنامه‌ تا پایان شهریور ماه سال 13۹۷ به‌ صورت کامل به بهره‌ برداری می‌رسد.

وی از اتمام عملیات اجرایی شوراع محله هشت مسکن مهر خبر داد و افزود: زیرسازی و روسازی شوارع محله هشت مسکن مهر در سال 96 با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی عملیات اجرایی آن خاتمه یافته و مورد بهره ‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم به اقدامات انجام شده در محله 6 و بلوار ابوطالب نیز اشاره و خاطر نشان کرد: عملیات روسازی و جدول گذاری بخشی از بلوار ابوطالب و محله 6 در سال 96 پیشرفتی 15 درصدی داشته و ادامه عملیات اجرایی آن در سال 97 تا تکمیل نهایی پروژه دنبال می‌شود.

طلوعی در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر شهر قم توضیح داد: از مجموع تعهد شهر قم هزار و 51 واحد مسکن مهر باقیمانده مانده که تعداد 673 واحد دارای پرونده قضایی است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان گفت: امیدواریم با تحویل 378 واحد باقیمانده از مجموع تعهدات، در پایان شهریور سال جاری جشن اختتامیه پروژه‌های مسکن مهر در شهر قم را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام علی راه و شهرسازی استان قم مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رسول عطائی افزود: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

او اضافه کرد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد