Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حسن زاده، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: در حال حاضر نماز جماعت در سطح یک هزار و 800 آموزشگاه استان برپا می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت 240 روحانی با آموزش و پرورش به منظور برپایی نماز جماعت ،ادامه داد: اسامی یک هزار فرهنگی غیر روحانی نیز در سامانه کلید رضوان ثبت شده و این افراد نیز اقدام به اقامه نماز در مدارس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده با بیان اینکه نماز جماعت در سطح بیش از یک هزار و 200 مدرسه استان با استفاده از ظرفیت فرهنگیان و روحانیون برپا می‌شود،افزود: در حدود 500 آموزشگاه دیگر نیز به طور دوره ای اقامه نماز برعهده مدیر، معاون، معلم و یا یک دانش آموز است.

وی با اشاره به اینکه حق ایاب و ذهاب روحانیون در مدارس استان تا پایان دی ماه سال گذشته پرداخت شده است، گفت: هزینه چهار ماه باقی مانده نیز تاپایان نیمه اول سال جاری پرداخت می‌شود.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در قالب مراسمی از ائمه جماعات برتر مدارس استان معرفی و تقدیر خواهد شد.

با تاکید بر ساماندهی نمازخانه های مدارس در استان، یادآورشد: امسال بیش از چهار هزار متر مربع فرش سجاده ای نماز در مدارس توزیع شده است.

انتهای پیام.

  

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب