Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@07:12:43 GMT

آب‌گرفتگی منازل تعدادی از روستاها در شهرستان زنجان و ابهر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۰۴۸۵

آب‌گرفتگی منازل تعدادی از روستاها در شهرستان زنجان و ابهر

مدیرکل مدیریت بران استان زنجان با اشاره به بارش‌هایی که در استان آغاز شده است، گفت: از مسافران نوروزی درخواست داریم تا از اسکان در مسیر رودخانه‌ها به شدت خودداری کنند.

صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، هوای استان تا اواخر هفته‌جاری بارانی بوده و همین مسئله باعث می‌شود که نکاتی را به هنگام اسکان در مناطق مختلف استان مدنظر داشته و آن را رعایت کنند، افزود: یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه، عدم اسکان در مسیر رودخانه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه بارش‌هایی که از دیروز شاهد وقوع آن در استان هستیم، باعث خوشحالی مردم استان به‌ویژه کشاورزان شده است تا سال پرمحصولی را شاهد باشیم، تصریح کرد: از طرفی وقوع چنین، می‌طلبد که برخی از نکات را حتما رعایت کنیم، به همین خاطر و با توجه به قوع سیل، انتظار داریم آداب سفر در چنین شرایطی کاملا رعایت شود.

این مسئول با یادآوری اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل هلال‌احمر و اورژانس در آماده‌باش کامل هستند، اظهار کرد: همچنین در راستای امدادرسانی به مسافران در مواقع بحرانی یک فروند بالگرد و اکیپ اورژانس و هلال‌احمر در آماده‌باش به‌سر می‌برند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در ادامه با بیان اینکه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم مسافران از تردد در نزدیکی رودخانه‌ها و مناطق شیب‌دار شهرستان‌های طارم و ماه‌نشان خودداری کنند. همچنین دامداران نیز برای چرای دام‌های خود در جوار رودخانه‌ها و مسیل‌ها اقدام نکنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مسعود مثنوی اظهار داشت: شب گذشته، طی تماس تلفنی فرمانداری شهرستان کیار خبری مبنی بر آبگرفتگی منازل در روستای معدن و دریافت و تقاضای خدمات امدادی شد.

وی افزود: به سرعت تیم پشتیبانی جمعیت هلال احمر شهرستان کیار به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی جمعیت هلال احمر به ۷۰ خانواده متأثر از بارش باران

مثنوی اضافه کرد: در این حادثه دو خانوار دچار آبگرفتگی در منازلشان شدند و نیرو‌های امدادی نسبت به انتقال افراد به مکان امن و تخلیه آب از منازل آنان اقدام نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • آب‌گرفتگی شدید در روستاها و جاده‌های پلدختر
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور