Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:59:42 GMT

اردبیل| ۲ هزار خانه ورزش روستایی در سطح کشور تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۰۵۰۱

اردبیل| ۲ هزار خانه ورزش روستایی در سطح کشور تجهیز می‌شود

مدیرکل دفتر ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال ۲ هزار خانه ورزش روستایی در سطح کشور تجهیز می‌شود که سهم هر استان، ۶۰ خانه ورزش است. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، غلامرضا پارسا ظهر امروز در مراسم ارسال تجهیزات ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی استان اردبیل که در مجموعه ورزشی رضا زاده اردبیل برگزار شد،‌ اظهار داشت: 200 هزار نفر ورزشکار سازمان‌ یافته در روستاهای سطح کشور فعال بوده که به وطر معمول، بیش از یک میلیون نفر در برنامه‌های ورزش روستایی مشارکت می‌کنند که نشان از ظرفتی بالای روستاها در امر توسعه ورزش همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در 2 سال اخیر شتاب مناسبی داشته است، گفت: 63 هزار روستا در کشور داریم که حدود 52 هزار روستا جمعیتی کمتر از 500 نفر دارند که متأسفانه به دلیل این موضوع، توزیع امکانات ورزشی با توجه آمار جمعیت روستاها بوده و این در حالی است که جمعیت روستاهای کشور روز به روز کاهش می‌یابد.

مدیرکل دفتر ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان افزود: در حال حاضر تنها 25 درصد جمعیت کشور در روستاها زندگی می‌کنند و بحث ایجاد و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی نیز برای جلوگیری از مهاجرت و نیز توسعه ورزش و تندرستی در بین روستاییان، در دستور کار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های روستایی قرار گرفت.

پارسا تصریح کرد: در سال گذشته دو هزار و 500 خانه روستایی در سطح کشور تجهیز شد و برای امسال نیز طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 2 هزار خانه ورزش روستایی جدید در روستاهای کشور تجهیز می‌شود.

وی بیان کرد: سهمیه هر استان برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در حدود 60 خانه است که خوشبختانه استان اردبیل از نظر تجهیز خانه‌های ورزش روستایی جزء استانهای پیش‌رو در سطح کشور بوده است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات قهرمانی ووشو کارگران کشور به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر در بخش آقایان، ۳ تا ۵ خرداد در شهر مغان استان اردبیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم