Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري کهگيلويه و بويراحمد گفت: بر اساس ارزيابي‌هاي اوليه زلزله 5.2 سي سخت و ياسوج 56 ميليارد ريال به تأسيسات آبرساني شهري مادوان، ياسوج، سي سخت خسارت وارد کرده است.

علي لدني نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: با تلاش جهادي اکيپ‌هاي عملياتي و استفاده از ظرفيت بخش خصوصي مشکل آب آشاميدني مادوان، ياسوج و سي سخت رفع شده و به حالت قبل از زلزله در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين زلزله سبب خسارت به برخي از مخازن آب و خطوط اصلي آبرساني شده است.
لدني نژاد بيان کرد: در راستاي رفاه حال مردم اين شهرها پس از تأمين اعتبار خطوط و مخازن آسيب ديده بازسازي و اصلاح خواهند شد.
وي عنوان کرد: شهر مادوان دچار تنش آبي بوده و قطعي آب در برخي ساعات روز به سبب افت فشار آب بوده است.
معاون عمراني استاندار کهگيلويه و بويراحمد نيز گفت: با تلاش کارکنان آبفاي شهري آب مادوان و مهريان که بر اثر آسيب ديدگي شبکه آب قطع بود روز گذشته وصل شد.
عزيز فيلي بيان کرد: تلاش براي وصل آب مناطق روستايي ادامه دارد و هم اکنون در مراحل پاياني است.
پيشتر مديرعامل شرکت آب و فاضلاب روستايي کهگيلويه و بويراحمد گفته بود: براثر زمين لرزه چهارشنبه آب روستاهاي ده برآفتاب و گنجه‌اي قطع شده و به همين دليل 900 خانوار در اين روستاها به شبکه آب بهداشتي دسترسي ندارند.
فيض الله پاسره اظهار داشت: براساس برآوردهاي اين شرکت زلزله 5.2 ريشتري روز چهارشنبه 600 ميليارد ريال به تأسيسات آبرساني روستايي شهرستان‌هاي بويراحمد و دنا خسارت وارد کرده است.
وي عنوان کرد: بيشترين خسارت وارده مربوط به مجتمع‌هاي آبرساني روستاهاي گنجه‌اي و ده برآفتاب بوده است.
چهار زمين‌لرزه 2.5 تا 5.2 ريشتري از صبح چهارشنبه تا عصر پنجشنبه شهرهاي ياسوج، سي سخت و چيتاب کهگيلويه و بويراحمد و کُمه استان اصفهان را لرزاند.
صبح چهارشنبه زلزله‌اي به بزرگي 5.2 ريشتر شهر سي سخت در کهگيلويه و بويراحمد و شهرهاي اطراف ازجمله ياسوج را لرزاند که 139 نفر بر اثر آن زخمي شدند.
اين زمين‌لرزه ساعت 8 و 38 دقيقه صبح روز چهارشنبه رخ داد.
اين زمين‌لرزه به‌شدت 5.2 ريشتر و در عمق هشت کيلومتري زمين رخ داد.
مرکز اين زمين‌لرزه 10 کيلومتري شهر سي سخت، 19 کيلومتري ياسوج و 23 کيلومتري چيتاب در کهگيلويه و بويراحمد بود.
به گفته معاون امور عمراني استاندار کهگيلويه و بويراحمد، زمين لرزه صبح چهارشنبه 780 ميليارد ريال به ساختمان‌هاي مسکوني و زيرساخت‌هاي دو شهرستان بويراحمد و دنا خسارت وارد کرده است.
9868/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد خبر 847469 منبع: ایسنا برچسب‌ها زلزله خبر مهم ژاپن حوادث جهان

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد