Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@17:07:22 GMT

رمانتیک‌ترین کشورها که باید در بهار ببینید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۰۹۰۱

رمانتیک‌ترین کشورها که باید در بهار ببینید

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا ؛ اردیبهشت بهترین زمان سفر با همراه زندگی‌تان است هوا به قدری دلنواز است که جان می‌دهد برای قدم زدن و خوردن شامی لذیذ در یک رستوران خوش‌منظره. بهترین مقاصد گردشگری که با آسودگی خیال و راحت به آنجا می‌رسید گرجستان و دبی است.

گرجستان؛ سرزمین آوازهای خوش و موسیقی

تورگرجستان سفر به کشوری اروپایی با فرهنگی مختلط از مردم اروپای شرقی و آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرزمینی زیبا و از نظر جاذبه‌های طبیعی شگفت انگیز که حیرتتان در بهار دو چندان می‌شود. انواع فعالیت‌های تفریحی، طبیعت گردی، دیدن موزه‌ها و بنا‌های تاریخی در انتظار شماست.
در سال‌های اخیر به دلیل تقاضاهای زیاد برای سفر به گرجستان خط‌های هوایی مختلفی به تفلیس پرواز دارند که یکی از بهترین آنها که ساعات خوبی برای پرواز رفت و برگشت تفلیس دارد هواپیمایی قشم ایر است.

اکثر پکیج‌های تور گرجستان در آژانس مقتدر سیر تابان هم با همین پرواز برنامه‌ریزی شده است. بهترین زمان سفر به گرجستان همین روز‌های باقی مانده بهاری است چون هنوز به تعطیلات تابستان نرسیده‌ایم و تورها در ارزان‌ترین نرخ پایه ارائه می‌شوند و شما در مقصد سفر هم با ازدحام گردشگران روبه‌رو نیستید.
تفلیس دارای راحت‌ترین و به صرفه‌ترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره است. پیشنهاد ما برای انتخاب هتل رزرو این نوع هتل‌ها است که هم خیالتان از امکانات و خدمات هتل آسوده باشد و هم با انتخاب هتل در نقطه‌ای مناسب اقامت خوشی داشته باشید. فرقی نمی‌کند در تفلیس باشید یا باتومی تمام هتل‌های گرجی صبحانه‌ مفصلی از غذاهای جذاب و جدید سرو می کنند که طعم آشنا و خوبی برای شما دارد.

به گزارش ویرلن؛ رسیدن به تفلیس بسیار ساده شده برای اینکه دیگر نیاز به ویزا ندارد و شما خیلی راحت می‌توانید چمدان ببندید و همین آخر هفته در یکی از رستوران‌های خیابان روستاولی یا یکی از کافه‌های زیبای میدان آزادی یک نهار خوش‌مزه گرجی میل کنید. البته یادتان باشد نمی‌شود در گرجستان باشید و کاچاپوری و خینکالی نخورید! پس حتماً آن را امتحان کنید.
برای خرید و پاساژ گردی به تفلیس مال بروید در اینجا نه تنها یک مرکز خرید بسیار بزرگ بلکه شهر بازی، سینما و رستوران‌های خوب بین‌المللی وجود دارد که روزتان هم خوش مزه و هم پر هیجان می‌گذرد.
در همین روز‌های دلچسب بهاری خاطرات خوشی بسازید خود را مهمان سفری به یاد ماندنی کنید. و با بهترین برنامه و پکیج تور گرجستان در آژانس مقتدر سیر تابان سفری آسوده را تجربه کنید.

دبی؛ سرزمین تفریحات تمام نشدنی


دبی این مقصد جذاب که تمامی مردم دنیا عاشق سفر کردن به اینجا هستند بهشت، همه نوع تفریح و سرگرمی است. به همین دلیل در روز‌های کوتاه سفر هم می‌توانید خوشی‌های بی‌پایانی را در کنار هم تجربه کنید.
پر‌هیجان‌ترین تفریح این روز‌ها تور‌های سافاری دبی هستند که برای گشت و گذار در صحرا برگزار می‌شوند تفریحی که همراه خوردن سنتی‌ترین غذاها و نوشیدن بهترین نوشیدنی‌های عربی است.
بهترین هتل‌های دنیا در دبی بنا شده‌اند و صنعت هتلداری در اینجا بسیار پیشرفته است هر انتظاری از هتل دارید اینجا به آن می‌رسید حتی می توانید هتل بسیار ارزان را با خدمات و کیفیت بالا رزرو کنید.

حواستان باشد از صبحانه هتل نگذرید آن هم در دبی که به پای وعده نهار می‌رسد و به کامل‌ترین صبحانه‌های دنیا معروف است.


این روز‌ها هوا بسیار در دبی دلچسب شده و مخصوص سفر دونفره و لمیدن در کنار ساحل و آفتاب‌گرفتن جذاب است در سواحل زیبای دبی از تابش آفتاب زیباییش لذت ببرید اما اگر اهل هیجان ورزش‌های آبی و بازی هستید رفتن به پارک وایلد وادی را حتما درلیست تفریحات بگنجانید در اینجا هیجانی فراموش نشدنی در زندگیتان تجربه می‌کنید.‌

دبی همیشه یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری است و به همین دلیل پرواز‌های زیادی در ساعات مختلف به مقصد دبی پرواز دارند. آژانس مقتدر سیر تابان نیز بسیاری از پرواز‌های مناسب امارات، ماهان و ایران ایر با نرخ چارتر و ارزان در تور‌ دبی ارائه می‌دهد. تعدد پرواز‌های دبی برای سفر‌های کوتاه بهاره‌ی شما بسیار خوب است چون با توجه به برنامه ریزی شخصی خود می توانید هر یک از پکیج های تور را که مناسبتان است انتخاب کنید.
در دبی عاشقان خرید حتما سری به دبی مال می‌زنند و از تفریحات و رستوران‌ها‌ی بین المللی آنجا نیز لذت می‌برند اگر حتی عاشق دریانوردی هستید می‌توانید در برنامه‌های مختلفی که برای گشت دریا با کروز‌های زیبا برگزار می‌شود شرکت کنید یادتان نرود زمان طلائی برای دریانوری کمی قبل از غروب آفتاب است.

برای سفر به دبی طبق قانون امارات مسافران باید ویزا بگیرند که خب به شما پیشنهاد می‌کنیم این زمان را برای برنامه‌ریزی سفر در نظر داشته باشید.
سفر به شهر بلند‌ترین آسمان خراش‌های دنیا همینطور شهری که بسیاری از رکورد‌های زیبایی و شگفت انگیزی در انحصار آن است همیشه هیجان انگیز است می‌توانید به راحتی برای انتخاب هتل و خط هوایی مناسبتان با کارشناسان آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تماس بگیرید. مخصوصا در این روز‌های بهاری که تور دبی در ارزان ترین حالت قرار دارد برای دیدنش برنامه ریزی کنید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»

معترضان شامگاه چهارشنبه در تفلیس، پایتخت گرجستان با پلیس درگیر شدند و سعی کردند به پارلمان این کشور نفوذ کنند. این در حالیست که تظاهرات شدید علیه لایحه جنجالی «عوامل خارجی» ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، جمعیت زیادی از معترضان گرجستانی برای دومین شب متوالی در مقابل ساختمان پارلمان تجمع کردند و فعالان پرچم گرجستان و اتحادیه اروپا را در دست داشتند. آنها با لایحه‌ای مخالف هستند که سازمان‌هایی را که بیش از ۲۰ درصد بودجه خود را از خارج دریافت می‌کنند، مجبور می‌کند به‌عنوان «عامل خارجی» ثبت‌ شوند. نمایندگان مجلس روز چهارشنبه این لایحه را تصویب کردند.

گروهی از معترضان که برخی از آنها ماسک‌های اسکی به صورت داشتند، نرده‌های امنیتی را برچیدند و سعی کردند به داخل محوطه پارلمان گرجستان نفوذ کنند. افسران پلیس با ماشین‌های آب‌پاش و اسپری فلفل به مقابله پرداختند و تلاش داشتند معترضان را از نزدیکی درب‌های ورودی دور کنند.

همچنین تصاویری ویدیویی از برخی از معترضان منتشر شده که با ماموران درگیر شدند و در برابر دستگیری مقاومت می‌کنند. به گزارش شبکه اول گرجستان، معترضان سنگرهایی برپا و چندین جاده را در مرکز تفلیس مسدود کرده‌اند.

«الکساندر داراخولیدزه» معاون وزیر کشور گرجستان به خبرنگاران گفت در مجموع ۶۳ معترض به اتهام اغتشاش شامگاه چهارشنبه بازداشت شده‌اند. حزب اپوزیسیون پیشرو طرفدار غرب موسوم به «جنبش ملی متحد» گفت رهبر آن «لوان خابیشویلی» در ساعات اولیه روز چهارشنبه توسط پلیس برای مدت کوتاهی «ربوده» و مورد ضرب و جرح قرار گرفت. خابیشویلی اواخر همان روز با بانداژ روی بینی و پیشانی خود در جلسه پارلمان شرکت کرد.

به گزارش راشا تودی، اپوزیسیون این لایحه بحث‌برانگیز را «قانون روسیه» می‌نامد و این قانون را با قانونی که در سال ۲۰۱۲ در روسیه تصویب شد و از آن زمان گسترش یافته است، مقایسه می‌کند. معترضان اصرار دارند که دولت از این قانون برای برچسب زدن به رسانه‌های مستقل و مجازات مخالفان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • تشدید تنش در تفلیس/ پلیس با اشک‌آور معترضان را متفرق می‌کند!
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند
  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود