Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@06:12:15 GMT

جزییات کامل محاکمه و صدور حکم رامین حسین‌پناهی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۰۹۲۴

جزییات کامل محاکمه و صدور حکم رامین حسین‌پناهی

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دادگستری استان کردستان بیانیه ای در خصوص پرونده "رامین حسین‌پناهی" از اعضای گروهک تروریستی کومله را منتشر کرد که متن آن به‌شرح زیر است .

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه دشمنان نظام اسلامی از هر فرصت و ظرفیتی، به‌خصوص فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای پیشبرد مقاصد شوم خود استفاده و سعی می‌کنند اقدامات خرابکارانه و تروریستی خود را زیر پوشش‌های حقوق بشری و فعالیت مدنی به جامعه القاء نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مدارک مستند، وی سال‌ها قبل از دستگیری تحت تأثیر برادرانش که عضو گروهک تروریستی کومله می‌باشند جذب این گروهک شده و برای آن‌ها در داخل کشور فعالیت‌هایی داشته است. حسین‌پناهی در اردیبهشت ماه سال 1394 به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج و به این گروه می‌پیوندد و پس از گذراندن دوره‌های ضدامنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه 1396 به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیرو‌های نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروهک کشته می‌شوند و وی نیز دستگیر می‌شود .

هنگام دستگیری، وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده است، در تحقیقات اقرار به ورود مسلحانه و درگیری با مأمورین نموده و نهایتاً در یک فرایند دادرسی عادلانه به‌اتهام بغی و با مداخله وکیل، محاکمه و به‌استناد مواد 287 و مفهوم مخالف 288 و ماده 211 و تبصره آن از قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم، حکم صادره پس از فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور ابرام می‌گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دیوان عالی کشور شبکه های اجتماعی فضای مجازی قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند