Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید حسینعلی غلامی» گراش با اشاره به برپایی نمایشگاه «یار مهدی (عج)» توسط این کانون، گفت: از این نمایشگاه بیش از ۲ هزار نفر بازدید کردند.

روح الله پورشمسی، مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید حسینعلی غلامی»، مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرستان گراش با اشاره به برنامه های شب میلاد حجت بن الحسن العسکری (ع) در مسجد امام حسن عسکری (ع) گراش، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در ایام میلاد قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه فداه) هر مسجد و هرکسی به هر طریقی ارادت خود را به امام زمان (عج) ابراز می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در شب میلاد امام عصر (عج)، مسجد امام حسن عسکری (ع) گراش هم مملو بود از ارادتمندان به حضرت مهدی موعود (عج) که در مسجدی که به نام پدر ایشان مزین هست، آمده بودند تا میلاد منجی عالم بشریت (عج) را جشن بگیرند، افزود: در همین راستا کانون فرهنگی «شهید حسینعلی غلامی» هم برنامه های مختلفی را در این ایام اجرا کرد که از جمله آن برنامه احیای شب نیمه شعبان بود.

 

پورشمسی، دعوت از اهالی و کسبه محل برای مشارکت در برگزاری جشن با توزیع بروشور به طرح خدمت به امام زمان (عج) که با عنوان «یار مهدی (عج)» اجرا می شود، را از جمله برنامه های این کانون خواند و اظهار داشت: چراغانی و نصب پلاکارد در خیابان ها و کوچه های اطراف و ایجاد ایستگاه صلواتی در خیابان از جمله برنامه های این کانون بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه «یار مهدی (عج)» که شامل غرفه های نمادهای انتظار، مکان های منتسب به امام زمان (عج)، دعاهای مختلف در خصوص ایشان، «آخرین فرمانده، اولین سرباز» در مورد تکالیف شیعیان در زمان غیبت و توقعات امام زمان (عج) از شیعیان، پرسش و پاسخ مهدوی، کتابخانه مهدوی برای معرفی کتاب با موضوع مهدویت و قرار میز برای مطالعه، «غنچه های انتظار» و همچنین غرفه سلامت جز برنامه های این کانون بوده است، افزود: برنامه های نقاشی، «قرآن بخوان و جایزه بگیر»، «دعای فرج بخوان و جایزه بگیر»، توزیع بادکنک و صورتک و هدیه کتاب رنگ آمیزی و برچسب های «منم، سرباز تو هستم، یا مهدی (عج)» از دیگر برنامه های اجرا شده توسط کانون فرهنگی و هنری «شهید حسینعلی غلامی»، مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام) شهرستان گراش بود.

 

پورشمسی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف سخنرانی و مولودی خوانی در این ایام، افزود: همایش «یار مهدی (عج)» برای نونهالان و نوجوانان مهدوی با اجرای برنامه های مختلف از جمله سرود، مسابقه مولودی خوانی و اهدای جوایز  از دیگر برنامه ها بود.

 

وی با اشاره به اینکه از نمایشگاه مذکور بیش از 2 هزار نفر بازدید و در مراسم جشن بیش از 200 نفر شرکت داشتند، تاکید کرد: این برنامه های فرهنگی توسط کانون فرهنگی «شهید حسینعلی غلامی» مسجد امام حسن عسکری (ع)، پایگاه مقاومت امام حسین (ع)، هیئت امنای مسجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش اجرا شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران روز ملی خلیج فارس برجام نیمه شعبان ۱۰ اردیبهشت مساجد اقتصاد مقاومتی مصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش جشن های نیمه شعبان احیای نیمه شعبان جشن نیمه شعبان نیمه شعبان کانون های مساجد فارس شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد