Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:55:29 GMT

انجام عملیات لکه گیری آسفالت معابر در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۱۳۰۶

انجام عملیات لکه گیری آسفالت معابر در اهواز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی، مدیر شهرداری منطقه 3 کلانشهر اهواز، بهسازی، ترمیم و لکه گیری سطوح آسفالتی را یکی از مهم ترین و بیش ترین درخواست های شهروندان از طریق سامانه 137 شهرداری و همچنین مراجعات حضوری به این شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: عملیات لکه گیری آسفالت توسط اکیپ آسفالت منطقه و با نظارت حوزه فنی و عمرانی این شهرداری با هدف رسیدگی به مطالبات شهروندان، طبق اولویت بندی و نیاز هر معبر یا مسیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: لکه گیری آسفالت خیابان فاضل، خیابان فاطمی بین زاهد و زمرد زیتون کارمندی، خیابان شقایق کوی فرهنگیان، خیابان 7 شرقی کوی فدک، خیابان 3 کوی عابدی، خیابان اصلی وصال و توحید کوی فرهنگیان 2، طی روزهای اخیر صورت گرفت.

یوسفی اظهار داشت: عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان زمزم حدفاصل کوچه هدایت و شهید بندر که به علت ریزش خط فاضلاب دچار مشکل شده بود نیز شب گذشته پایان یافت.

انتهای پیام/گ

بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه از آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به جامعه شهروندی در مناطق هشت‌گانه براساس اولویت و فراخور مشکلات و معظلات مناطق، خبر داد.

وی ادامه داد: بر این اساس ترمیم آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی در کنار جمع‌آوری زباله و نخاله‌های سطح شهر، بازسازی مخازن زباله، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی معابر، بازپیرایی فضای سبز شهر در راستای سیما و منظر شهر از منطقه پنج شهرداری کرمانشاه آغاز شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تک‌تک شهروندان کرمانشاه به‌عنوان صاحبان اصلی شهر می‌توانند نقش مؤثری در پاکیزگی محیط شهری داشته و با رعایت و احترام به حقوق شهروندی خدمتگزاران خود را در مجموعه شهرداری یاری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد