Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@14:41:59 GMT

ورود بازیگران جدید به سریال «حکایت کمال» +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۱۳۳۴

ورود بازیگران جدید به سریال «حکایت کمال» +عکس

تصویربرداری مجموعه «حکایت کمال» به زودی با اضافه شدن بازیگران جدید آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران: تصویربرداری مجموعه «حکایت کمال» به زودی با اضافه شدن بازیگران جدید آغاز می‌شود.   به گزارش روابط عمومی پروژه، سریال «حکایت کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی با روایتی از دهه چهل در مرحله پیش تولید قرار گرفته است و به تازگی میر طاهر مظلومی، محمد شیری، مهرداد ضیایی و سعید پیردوست هم به گروه بازیگران این پروژه پیوسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
پیش از این، حضور حمید لولایی، مریم سعادت، نگار عابدی، سولماز غنی و یوسف صیادی در این سریال قطعی شده بود. حکایت‌های کمال سیری است در فضای ایام دهه چهل و ساختاری اپیزودیک دارد.

از نیمه اسفند سال گذشته مقدمات ساخت دکور‌های این کار در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده و با توجه به قصه‌های متعدد، پیش بینی می‌شود باز هم بازیگران نام آشنای دیگری طی روز‌های آینده به پروژه بپیوندند. این سریال بزودی جلوی دوربین خواهد رفت.

«حکایت‌های کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود و ۱۵۰ قسمت دارد.

عوامل پشت دوربین مجموعه که تا به حال حضورشان قطعی شده عبارتند از: مدیرتولید:فرشید رئوفی، تصویربردار: ناصرمحمودکلایه، صدابردار:وحید سلطانی، جلوه‌های ویژه:حمیدرسولیان، بدلکار:علیرضا فتحی، برنامه ریز:مجیدفاضلی، عکاس:فرامز بیات. طراح گریم: بابک شعاعی، مدیرتدارکات: مهدی آقامحمدی، طراح صحنه ولباس: فرهادعزیزی فرد، دوخت لباس: زینب رنجبر، دکوراتور: محمدعلی شیبک، منشی صحنه:بیتا ارسطویی، تصویربردار پشت صحنه:مهشید رئوفی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003OaL

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • بازیگران سریال تورم