Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختری ژاپنی که ادعا می‌کند دختر وزنه‌بردار المپیکی ترک است برای برخورداری از ارثیه او درخواست نبش قبر داده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نعیم سلیمان‌اوغلو وزنه بردار افسانه‌ای ترک که سال قبل از دنیا رفت دوباره به صدر اخبار برگشته است. دختری به نام سکائی موری از ژاپن ادعا کرده است که دختر سلیمان‌اوغلو است و باید از ارثیه او بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزنه‌بردار در المپیک 1988 سئول با خبرنگاری ژاپنی به نام کیوکو موری آشنا شده بود و الان سکائی ادعا دارد که بچه‌ی آنهاست. او به وکلای خود در ترکیه اختیار تام داده است تا از حقوقش دفاع کنند. سکائی درخواست داده که از طریق تست DNA ارتباط پدر و فرزندی‌شان اثبات شود. دادگاه با پذیرفتن این درخواست حکم داده است که اگر نمونه‌ی DNA سلیمان‌اوغلو در دسترس نباشد اقدام به نبش قبر او کنند. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار دختر عکس شکایت ترک قبر وزنه بردار عکس فیلم پرونده مرد ایران زن پلیس جنگل آزار و اذیت نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سیدعلی اصغر رفاهی درباره دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامک آن برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه، از تاکیدات رئیس قوه قضاییه است.

رفاهی افزود: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضاییه بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ رئیس قوه قضاییه امروز به هرمزگان سفر می کند

وی گفت: روز پنجشنبه نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۷ دیدار مردمی در محل مجتمع دادگاه‌های کیفری، انقلاب و خانواده بندرعباس واقع در میدان اباذر بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس و مسئولان قوه قضاییه در سی امین سفر استانی، امروز به هرمزگان سفر می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند