Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:36:46 GMT

4باب منزل مخروبه و محل تجمع معتادان تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۱۷۱۱

4باب منزل مخروبه و محل تجمع معتادان تخریب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز یوسف سبحانی دادستان عنبرآباد، معاون عمرانی فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار عنبرآباد و سخنگوی شورای شهر و معتمدین محله منازل مخروبه و محل تجمع معتادان پرخطر در منطقه 8 شناسایی و دستور تخریب این مکان ها توسط دادستان عنبرآباد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حاشیه بازدید از منازل مخروبه اظهارداشت: در پی شکایت متعدد شهروندان مبنی بر تجمع و مزاحمت معتادان در منازل مخروبه در محله منطقه 8عنبرآباد بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

یوسف سبحانی اظهار داشت: امروز بازدیدی با حضور مسئولین و معتمدین محله از این منازل مخروبه داشتیم که متاسفانه تعدادی معتاد در حال تزریق و استفاده از مواد افیونی بودند که دستور جمع آوری این معتادین صادر شد .

این مقام قضایی بیان داشت: همچنین دستور تخریب 4منزل مخروبه که پاتوق معتادان پرخطر بود داده شد و امروز این مکان ها با همکاری شهرداری تخریب شد تا موجباب آسایش و آرامش مردم این محله فراهم گردد.

دادستان عنبراباد گفت: اگر در سایر محلات مکان تجمع معتادین وجود داشته باشد قطعا برخورد خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/س

 

محل تجمع معتادان در عنبراباد تخریب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد: وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود.

به گزارش ایسنا، متن نامه غلامعباس ترکی بشرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی باسلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند.

با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمایید تدابیر زیر اتخاذ شود.

1- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند.
در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

2- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتا مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت چهار نفر براثر نشت گاز در مهاباد
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه به دنبال بارش های سیل آسا
  • تخریب قسمتی از منزل مسکونی در هندیجان بر اثر بارش باران
  • قلع و قمع بنای غیرمجاز در آمل