Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:24:04 GMT

ویسی: آقای مدیر دنبال سقوط تیم بود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۱۹۰۹

ویسی: آقای مدیر دنبال سقوط تیم بود

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفـت: این کار‌ها عقده‌گشایی است، سلطانی منتظر بود تیم بیفتد و حالا که این اتفاق نیفتاده، ناراحت است.

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی در مورد اینکه امیر سلطانی، صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرده است، گفت: مگر سلطانی مدیرعامل استقلال خوزستان است؟ هیأت مدیره هنوز در مورد تیم تعیین تکلیف نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد اینکه آیا سلطانی بدون نظر هیأت مدیره برای خودش در حال انتخاب سرمربی است، عنوان کرد: من این مسئله را نمی‌دانم. من کاری به این مسائل ندارم و قراردادم تمام شده، ولی تا جایی که می‌دانم استقلال خوزستان هیأت مدیره و مدیرعامل ندارد، الان هم در کنار یکی از اعضای هیأت مدیره نشسته‌ام و او می‌گوید از این موضوع بی‌خیز است.

سرمربی استقلال در خوزستان در لیگ هفدهم در مورد اینکه او در فصل جاری پولی دریافت نکرده بود و حداقل می‌توانستند بعد از یک فصل سخت برای احترام هم شده با او صحبت کنند، عنوان کرد: اصلاً این کار‌ها را بلد نیستند، او اصلاً کاره‌ای نیست، این کار‌ها عقده‌گشایی است، سلطانی منتظر بود تیم بیفتد و حالا که این اتفاق نیفتاده، ناراحت است.

ویسی در مورد اینکه دلیل این رفتار‌ها چیست، تصریح کرد: مردم باهوش هستند و رسانه‌ها هم می‌دانند جریان چیست. من یک وظیفه درقبال مردم خوزستان داشتم و آن را انجام دادم و دیگرکاری به این مسائل ندارم.

وی در رابطه با اینکه سلطانی در مصاحبه خود اعلام کرده ویسی زحمت زیادی کشیده، اما او جزء گزینه‌های این تیم نیست، خاطرنشان کرد: اصلاً تا چنین فردی باشد من در فوتبال حضور پیدا نمی‌کنم. او کاره‌ای نیست که بخواهد در فوتبال باشد.

سرمربی استقلال خوزستان در لیگ هفدهم در مورد اینکه به نظر می‌رسد مالکان باشگاه چندان تمایلی به تیم‌داری ندارند و استقلال خوزستان را به حال خودش رها کرده‌اند، گفت: همه چیزی به هم ریخته است، این فرد می‌خواهد خودش را معروف کند به همین خاطر مصاحبه می‌کند و مربی می‌آورد. او اصلاً کاره‌ای نیست.

ویسی در مورد اینکه آیا کسی در پایان فصل بابت بقا در لیگ برتر به آن‌ها خسته نباشید گفته است، عنوان کرد: ما وظیفه‌مان را در قبال مردم انجام دادیم و دیگر کاری به این مسائل نداریم. من هم در حال حاضر استراحت می‌کنم و به پیشنهاد‌هایی که دارم فکر خواهم کرد.

وی در مورد بقای تیمش با وجود مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، اظهار داشت: این مسائل را رسانه‌ها و مردم می‌فهمند. کسی که خودش را به خواب زده است را نمی‌توان بیدار کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در لیگ هفدهم درمورد اینکه گاهی برخورد‌ها با مربیان حساب‌شده و فوتبالی نیست و به نظر می‌رسد احترام‌ها حفظ نمی‌شود، گفت: باید مسئولان بالارتبه در فوتبال اقدامی انجام دهند، باید رزومه افراد و اینکه چه کسی هست و کجا بوده بررسی شود. چطور یک فرد می‌آید مدیرعامل باشگاه می‌شود؟ به نظر من کمیته اخلاق، فدراسیون و سازمان لیگ مقصر هستند که این موارد را بررسی نمی‌کنند.

ویسی در مورد اینکه استقلال خوزستان طی یک فصل مشکلات زیادی داشت و چطور بعد از گذشت چند روز سرمربی جدید انتخاب می‌شود و آیا هدف‌گذاری شده است، گفت: این کار‌ها تابلو است که چه هدفی دارد. هیچ کس حتی یک تماس با ما نگرفت که یک خسته‌نباشید و ممنون بگوید، کسی نگفت دستت درد نکند.

وی در مورد اینکه آیا امیدی به استقلال خوزستان در فصل آینده با این شرایط هست، گفت: باید منتظر بمانیم. اصلاً با این شرایط صلاحیت آقای مدیر در سازمان لیگ تائید نخواهد شد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Oac

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک