Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@04:43:46 GMT

سایت AFC: استقلال به مأموریت آسیایی ادامه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۱۹۱۳

سایت AFC: استقلال به مأموریت آسیایی ادامه می‌دهد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال استقلال تهران در جام حذفی 97-96 ایران به قهرمانی رسید و پس از این اتفاق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه به قهرمانی آبی های پایتخت پرداخت.

 

در این گزارش آمده است: استقلال با یک برد خفیف در مقابل خونه به خونه موفق شد برای هفتمین بار در تاریخ مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران را به دست آورد و صاحب یک رکورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مامه تیام، مهاجم سنگالی این تیم در دقیقه 35 روی پاس خسرو حیدری تنها گل بازی را به ثمر رساند؛ گلی که برای شکست تیم بابلی در یک فینال هیجان انگیز کافی بود.


استقلال که پس از کسب عنوان سومی در لیگ ایران، حضور خود در لیگ قهرمانان 2019 را قطعی کرده بود، جستجوی خود برای کسب سومین عنوان آسیایی را ادامه خواهد داد. آنها در دوره فعلی این رقابت ها هم مرحله گروهی را بدون شکست و با صدرنشینی به پایان رسانده اند. شاگردان وینفرد شفر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید در تاریخ هشتم و پانزدهم ماه می به مصاف تیم هموطن خود یعنی ذوب آهن بروند.

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فینال جام حذفی AFC استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir