Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، حاجیه خانم محترم ایران‌دوست مادر شهید روح‌الله صمدی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این مادر شهید ساعت 11 صبح امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، از امامزاده حسین(ع) تشییع و در مزار والدین شاهد همجوار گلزار مطهر شهر قزوین به خاک سپرده شد.
گفتنی است: شهید روح‌الله صمدی، سوم فروردین ۱۳۴۴، در روستای مرادآباد از توابع شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد و تا چهارم ابتدایی درس خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شهید گرانقدر که پاسدار وظیفه بود، سال ۱۳۶۷ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.
شهید صمدی هجدهم اردیبهشت ۱۳۶۹، در گزیل پاوه دچار سانحه رانندگی شد و بر اثر ضربه مغزی به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
در بخشی از وصیت نامه شهید روح‌الله صمدی خطاب به مادر بزرگوارش آمده است: «مادر جان! اذیت و آزار و زحمات من بس نبود، حال باید سرپرستی دخترم را نیز بپذیری! امید است شما را اذیت نکند. مادرم! اگر از شما پرسید: «پدرم کجاست؟» بگو: «در راه خدا کشته شد!» بگو: «برای دفاع از میهن عزیزمان شهید شد.» تا در آینده به خود ببالد و برای شهیدش افتخار کند.»

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه