Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:42:45 GMT

دستگیری ۲ عامل افیونی در بابلسر

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۲۲۴۶

دستگیری ۲ عامل افیونی در بابلسر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدمات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی شد و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه این در منزلش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ماموران در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف ۲ کیلو ۶۰۰ گرم تریاک شدند.

سرهنگ رضوانی با اشاره به دستگیری فردی دیگر در این ارتباط از کشف ۴۰۰ گرم هروئین از داخل خودروی متهم خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

کشف ۲ کیلو۶۰۰ گرم تریاک و ۴۰۰ گرم هروئین در بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان