Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از روابط عمومی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ ، به منظور نظارت بر اجرای سیاست ها حقوق شهروندی و رعایت کرامت انسانی و در راستای رسیدگی بیشتر به وضعیت مددجویان،رازقندی، دبیر حقوق شهروندی دادگستری کل استان تهران به همراه مظفری، معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیات همراه در معیت مسئولین مجتمع از سطح اندرزگاه ها بازدید و با مددجویان به صورت چهره به چهره گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رازقندی در این بازدید ضمن ملاقات چهره به چهره با مددجویان برخی مشکلات قضایی آنان را استماع نمود.
وی رعایت حقوق شهروندی زندانیان را هدفی بسیار مهم توصیف و بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای تحقق این هدف تاکید کرد و افزود: با بازدید از اندرزگاه ها شاهد وضعیت مطلوب در زمینه حقوق شهروندی در زندان هستیم و رعایت حقوق شهروندی زندانیان وحفظ کرامت انسانی خانواده آنان در زندان های استان به خوبی در حال پیگیری است
دبیر حقوق شهروندی دادگستری کل استان تهران اطلاع رسانی به مددجویان وافزایش آگاهی را مهمترین نقطه عطف در ارتقاء خدمات در زمینه حقوق شهروندی برای مددجویان عنوان کرد .  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دادستان کل کشور به میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزخلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد برای ادای احترام به شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید کرد.
بازدید از اداره ثبت و اسناد، پارکینگ خودرو‌های توقیفی، زندان شهرستان میناب و مرکز مونیتورینگ شهرداری بازدید و با کارکنان دادگستری این شهرستان دیدار کرد.
دادستان کل کشور قرار است در نشست شورای مشرک میناب و منوجان با موضوع قاچاق سوخت سخنرانی کند.

 

بیشتر بخوانید: حل مشکل ازدواج دختر بندرعباسی با دستور قضایی

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه