Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت الله مدرسی در جمع گروه سرود عاشقان ولایت از ناحیه روح الله یزد گفت: بنده هم تشکر می کنم از زحمات شما اینکه یک جمعی از جوانان و نوجوانان دور هم جمع شده اید و سرودهای مذهبی تهیه می کنید بسیار کار زیبایی است.جوانی بهترین فرصت و زمان برای تزکیه و خودسازی است و اگر انسان در جمع پاک باشد و طهارت نفس داشته باشد این پاکی و طهارت تا پایان عمر همراه اوست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اولین نکته ای که مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان مطرح فرمودند توجه به معنویت و حفظ پاکی و طهارت دوران جوانی بود: «از همة مطالب بالاتر این است که شما جوانید، دلهای شما پاک و ناآلوده است..... امروز این سرمایه در اختیار شماست. من حرفم این است: این دل پاک و زلال را هرچه می توانید، با منبع عظمت، با منبع حقیقت، با منبع زیبائی - یعنی ذات مقدس باری تعالی - پیوند دهید و نزدیک کنید. اگر موفق شدید، تا آخر عمر زندگی سعادتمندانه خواهید داشت؛وی در ادامه افزود:سعی کنید نهایت استفاده از این دوران طلایی ببرید و با کسب دانش و علم بتوانید به جامعه خودتان خدمت کنید کشور ما به کمک شما جوانان و نوجوانان نیاز دارد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین