Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@12:02:47 GMT

معلمان پایه گذار توسعه در کشورند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۳۳۴۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: امروز معلمان ما دیگر نباید دغدغه‌ای به نام تامین معیشت داشته باشند و مشکلات آنان باید به حداقل برسد تا بتوانند تمام تمرکز خود را بر روی آموزش فرزندان ما معطوف نمایند.
بازوند در ادامه افزود: سرنوشت هر کشوری در دست مردمان آن جامعه است وبخش عمده آن جامعه را مطمئنا این معلمان هستند که می سازند و وظیفه این معلمان هم ایجاد خود باوری است که اساس توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازوند در پایان از تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک به آموزش و پرورش مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: حل مشکلات فرهنگیان جزء اولویت‌های کاری ما بوده و هست و ما امیدواریم که بتوانیم مشکلات این قشر زحمت کش را تا جایی که ممکن است حل نماییم
در ادامه یزدانپناه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز از پرداخت مطالبات فرهنگیان کرمانشاه تا خرداد امسال خبر داد و گفت: همه مدیران و مسئولان کشور از مسیر آموزش‌وپرورش عبور کرده‌اند و باید معلمان و فرهنگیان کرمانشاه را درخور شایسته تکریم کنیم.
وی همچنین از تائید درخواست کمک سه میلیارد تومانی برای آموزش‌وپرورش کرمانشاه خبر داد و افزود: طی روز‌های آینده این مبلغ به‌صورت نقدی و یا تجهیزاتی در اختیار استان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه خاطرنشان ساخت: اهداء لپ‌تاپ به همه دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی زلزله‌زده، اهداء بسته‌های ۴۰۰ هزارتومانی به دانش‌آموزان مقطع متوسطه، برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، استقرار ۲۶۱ دستگاه کولر در مدارس مناطق زلزله‌زده ازجمله اقداماتی بود که از ابتدای وقوع زلزله در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه انجام‌گرفته است.
وی ادامه داد: برای جبران کمبود‌های آموزشی چهار مرتبه در مناطق زلزله‌زده استان کلاس‌های فوق تخصصی کنکور و هر بار به مدت هفت روز و با حضور اساتید مجرب برپاشده است.
یزدان پناه با اشاره به اعزام دانش‌آموزان مقطع پیش‌دانشگاهی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به اردوی علمی تفریحی در آستانه برگزاری آزمون سراسری، گفت: قرار شده ۱۱۷۰ دانش‌آموز در این اردوی یک‌هفته‌ای که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد حضورداشته باشند که مراسم اختتامیه اردوی دختران و افتتاحیه اردوی پسران ساعت ۲۱ امشب (۱۵ اردیبهشت) با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار فرماندار فردوس و شهردار و اعضای شورای اسلامی اسلامیه، آب و هوای مطلوب باغشهر اسلامیه را یک ظرفیت مهم خواند و گفت: از این ظرفیت بسیار ارزشمند باید در زمینه تقویت گردشگری باغشهر اسلامیه استفاده شود. 

او سرمایه گذاری شهرداری در این زمینه را ضروری خواند و افزود: ورود به‌ این موضوع می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بینجامد.

به گفته قناعت درآمد پایدار شهرداری در توسعه خدمات شهری و جلب رضایت مردم بسیار مؤثر است و با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به شهرداری‌ها به ویژه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: کار دولت، تسهیل شرایط است و آنچه حرکت‌های جهشی و توسعه‌ای را رقم می‌زند، جذب سرمایه گذار است.

بیشتر بخوانید

ثروت افزایی در کشور با توسعه پایدار معادن

 او با بیان اینکه شهرداری باید برای جذب سرمایه گذار برنامه ریزی ویژه داشته باشد، ایجاد پارک خطی را از طرح‌هایی عنوان کرد که می‌تواند با سرمایه گذاری شهرداری و جذب سرمایه گذار در این زمینه به توسعه بخش گردشگری شهر کمک کند.

براساس اطلاعات ارائه شده در این جلسه، شهرداری اسلامیه از شهرداری‌های برتر استان در جریان تولید درآمد‌های کوششی است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند