Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین- علی باباجانی، یکی از نویسندگان مطرح حوزه کودک و نوجوان گفت :با توجه به این که به‌نشر منتسب به امام رضا(ع) است، می‌تواند در جهت تولید کتاب‌های سالم و مناسب برای کودکان تأثیرگذار باشد.

به گزارش قدس آنلاین علی باباجانی، یکی از نویسندگان مطرح حوزه کودک و نوجوان که برخی آثار وی از جمله مجموعه «قصه‌های حنانه» توسط انتشارات به‌نشر آستان قدس رضوی منتشر شد، در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعتی مهمان غرفه کتاب‌های پروانه انتشارات آستان قدس رضوی بود و از دغدغه خانواده‌ها در زمینه تهیه نشریات و کتاب‌های سالم برای فرزندانشان گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باباجانی در جریان این بازدید گفت: بارها در نمایشگاه کتاب و مطبوعات تهران شاهد این بوده‌ام که خانواده‌ها دغدغه این را داشته‌اند که نشریات و کتاب‌های سالمی را برای فرزندانشان در اختیار داشته باشند.

نویسنده مجموعه «قصه‌های حنانه» در خصوص این کتاب‌ها نیز خاطرنشان کرد: همیشه دغدغه نوشتن برای حجاب را داشتم؛ کتاب‌های زیادی با موضوع حجاب دیدم اما این آثار خیلی مشخص به موضوع حجاب اشاره کرده بودند و این امر باعث می‌شد مخاطب از این موضوع فاصله بگیرد؛ همچنین مشکلات دیگری هم مانند صفحه‌آرایی و متن در این کتاب‌ها وجود داشت.

باباجانی با بیان این که مجموعه «قصه‌های حنانه» نگاه متفاوتی به موضوع حجاب و عفاف دارد، افزود: این موضوع به‌گونه‌ای متفاوت و جذاب در این مجموعه معرفی شده است تا کودکان و نوجوانان به عمق حجاب پی ببرند و بدانند حجاب تنها پوشش ظاهری نیست بلکه بسیار فراتر از اینهاست؛ در این مجموعه سعی کرده‌ام حرف‌های بزرگ را به صورت بچه‌گانه برای آن‌ها بازگو کنم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟