Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:02:54 GMT

افتتاح مسجد خیرساز در روستای دمیرچی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۳۷۱۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حاج کرامت اسدی؛ از خیران شهرستان سراب، برای ساخت این مسجد ۴۶۰ متر مربعی، ۶۷۰ میلیون تومان هزینه کرده است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این مسجد گفت: به خواسته استاندار آذربایجان شرقی، مسئولان موظف شده اند در هرکجای استان که خیران، سرمایه گذاری می‌کنند حضور داشته باشند، از این رو حضور من در آیین افتتاح مسجد پنج تن آل عبا، بر اساس خواسته وی و همچنین شنیدن صدای مردم در روستا‌های دور افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرورت بازسازی واحدهای مسکونی دمیرچی
محمدصادق پورمهدی در ادامه به فرسودگی و ناامنی خانه‌های روستای دمیرچی اشاره کرد و گفت: لازم است با مشارکت بنیاد مسکن در پرداخت تسهیلات کم بهره و تامین مصالح ساختمانی و ساکنان روستا، این واحد‌های مسکونی بازسازی شود.
وی همچنین بر اجرای طرح هادی و آسفالت جاده ۴ کیلومتری دمیرچی به سیه دولان و چهره توسط راه و شهرسازی، تاکید کرد.

انقلاب در حوزه راه های روستایی شهرستان سراب
نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: جاده سراب - بستان آباد از جمله راه‌های پر خطر در استان بوده و فقط در ۴۰ روز گذشته، ۱۰ قربانی داشته است و امیدواریم با تخصیص اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی به بزرگراه سراب - بستان آباد و شتاب گیری اجرای طرح، از بروز حوادث جاده‌ای و قربانی شدن هموطنان در این جاده، پیشگیری شود.
داودی تزریق اعتبار به ۱۵۸ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سراب، روکش ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان و احداث جاده شربیان به تیکمه داش را انقلابی در حوزه راه‌های روستایی این شهرستان برشمرد و افزود: با این حال مردم منطقه، احداث جاده مهربان به مشکین شهر و تعریض جاده حادثه خیز دوزدوزان به شربیان را خواستارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۲۱۵ روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مجتبی صارمی گفت: در حوزه روستایی و با هدف برقرای عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی، امسال ۲۱۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اولویت دار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اجرای طرح ملی و زیرساختی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها موسوم به ftth است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۱۵ روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات
  • افتتاح ستاد استقبال از مسافران نوروزی در اشنویه
  • وعده‌ مجدد برای تحقق وعده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد!
  • ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد
  • طرح پویش «چشم به راهیم» در خراسان جنوبی افتتاح شد
  • بزرگترین تک بنای سنگی ایران را در این شهر ببینید
  • شهرستان‌های گرمسیری استان مستعد پرورش ماهیان خاویاری
  • معرفی مهمترین جاذبه های گردشگری اسلام آبادغرب
  • طرح‌های هادی چهار روستای شهرستان اسلامشهر بازنگری و ابلاغ شد
  • شهرستان‌های گرمسیری کرمانشاه مستعد پرورش ماهیان خاویاری هستند