Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@11:28:22 GMT

ایوبی، سکان فرمانداری ممسنی را در دست گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۳۸۳۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در مراسمی با حضور پژوهش، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، داود ایوبی به سمت فرماندار شهرستان ممسنی منصوب و از زحمات رهام پیکری فر، فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان ممسنی بیش از ۱۵۵ هزار نفر جمعیت و ۶ هزار کیلومتر مربع وسعت و سه بخش و سه شهر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز

فرماندار شهرستان تبریز از افتتاح شهرداری های لاهیجان و اسفهلان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح عصر امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در حاشیه آئین افتتاح شهرداری‌های لاهیجان و اسفهلان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم، طبق تصویب هیئت وزیران، روستاهای لاهیجان و اسفهلان با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند و امروز شاهد تأسیس شهرداری در این دو شهر هستیم.

وی با اشاره به اخذ مجوز تأسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تأسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهرهای لاهیجان و اسفهلان فراهم شود.

فرماندار شهرستان تبریز همچنین اذعان کرد: با وجود اهمیت ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر، از سوی معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی قول مساعد برای تهیه این خودروها صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز احکام سرپرستی شهرداری‌ها را به امیرحسین ایمانی سرپرست شهرداری اسفهلان و محمد میرزایی سرپرست شهرداری لاهیجان تقدیم کرد.

کد خبر 744544

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • بیش از ۱ میلیون مسافر نوروزی به مریوان سفر کردند
  • مریوان میزبان بیش از یک میلیون نفر مسافر در طرح نوروزی