Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
دادگستری استان کردستان در بیانیه‌ای در خصوص پرونده «رامین حسین‌پناهی» از اعضای گروهک تروریستی کومله توضیحاتی را ارائه داد.

به گزار ش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه دشمنان نظام اسلامی از هر فرصت و ظرفیتی به‌ خصوص فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای پیشبرد مقاصد شوم خود استفاده و سعی می‌کنند اقدامات خرابکارانه و تروریستی خود را زیر پوشش‌های حقوق بشری و فعالیت مدنی به جامعه القاء نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مدارک مستند، وی سال‌ها قبل از دستگیری تحت تأثیر برادرانش که عضو گروهک تروریستی کومله می‌باشند جذب این گروهک شده و برای آن‌ها در داخل کشور فعالیت‌هایی داشته است. حسین‌پناهی در اردیبهشت ماه سال 1394 به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج و به این گروه می‌پیوندد و پس از گذراندن دوره‌های ضدامنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه 1396 به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیروهای نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروهک کشته می‌شوند و وی نیز دستگیر می‌شود.

هنگام دستگیری، وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده است. در تحقیقات اقرار به ورود مسلحانه و درگیری با مأمورین نموده و نهایتاً در یک فرایند دادرسی عادلانه به‌اتهام بغی و با مداخله وکیل، محاکمه و به‌استناد مواد 287 و مفهوم مخالف 288 و ماده 211 و تبصره آن از قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم و حکم صادره پس از فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور ابرام می‌گردد.

در همین زمینه: توضیحات معاون دادستان درباره فیلترینگ تلگرام توضیحات دادستان درباره کاوه مدنی | فهمیدند در حال نزدیک شدن به آنها هستیم بازداشت ۶۰ نفر در پارتی مختلط در مشهد ؛ ۲۲ مرد و ۳۸ زن دادستان تهران: دختر خیابان انقلاب به دو سال زندان محکوم شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان

فرزاد پیشکاری امروز سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارند وکارگران علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: جامعه کارگری در ایران اسلامی نقش مهمی در توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شده است، گفت: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است.

پیشکاری، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.

 در استان کردستان ۲ هزار و ۳۰ تعاونی فعال با ۱۸۵ هزار نفر عضو وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان