Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فیلم آزار وحشیانه نگار توسط پدرش در کرج منتشر شد.

حجم ویدیو: 13.11M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از رسیدگی ویژه و فوق العاده به پرونده ضرب و شتمکودک معلول در کرج خبر داد و گفت: پدر این طفل دستگیر و روانه زندان Prison شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: این کودک دارای معلولیت جسمی و ذهنی است و مادر این کودک به دلیل مشکلاتی که با همسرش داشته، خانه را ترک کرده است.
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان البرز اضافه کرد: پدر با سوء استفاده از نبود همسرش در خانه با قمه به سر و صورت طفل زده است و فیلمی را از شکنجه‌های کودک معلول تهیه و برای مادر طفل ارسال می‌کند.
شاکرمی افزود: با ارسال شکایت مادر این طفل به دادسرا پرونده کودک آزاری تشکیل می‌شود و صحت موضوع کودک آزاری با حضور بازپرس ویژه دادسرای مربوط به جرائم جنایی مورد بررسی و تایید قرار می‌گیرد.
وی همچنین گفت: پس از بررسی‌های لازم پدر طفل بازداشت و روانه زندان شده است.
به گفته دادستان کرج انگیزه پدر سنگدل از این اقدامات بازگشت مادر طفل به خانه و زندگی بوده است.
شاکرمی تصریح کرد: حضانت طفل پس از درمان و معالجه درصورت درخواست مادرش به وی داده شده و در غیر اینصورت طبق قانون، تحویل بهزیستی خواهد شد.
بنابراین گزارش پدر سنگدل که فریبرز نام دارد پس از آزار وحشیانه نگار معلول با وسایل بخیه برای ترمیم زخم های او اقدام می کند.

این پدر سابقه شکنجه کودک های دیگر خود را نیز دارد. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents ضرب و شتم زندان Prison کودک آزاری جنایی اخبار حوادث شکنجه فیلم معلول وحشیانه حوادث کرج پدر سنگدل اخبار کرج آزار نگار عکس فیلم مرد پرونده زن ایران پلیس جنگل آزار و اذیت نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود