Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون اللهیاری، مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان صبح امروز 15 اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به استقبال هر ساله گردشگران داخلی و خارجی از مراسم گلاب گیری شهرستان کاشان، امسال و طی برنامه ریزی‌های مفصلی توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان، جشنواره ای با عنوان «اردیبهشت گاه کاشان» با همکاری بخش خصوصی، از روز 11 اردیبهشت ماه آغاز و تا آخر این ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اللهیاری خاطر نشان کرد: از تاریخ 11 اردیبهشت ماه تا پایان روز 14 اردیبهشت ماه، و همزمان با 4 روز اول جشنواره اردیبهشت گاه کاشان، بالغ بر 190هزار و دویست و چهل و پنج گردشگر داخلی و خارجی در این جشنواره شرکت نموده و از بناهای تاریخی این شهرستان دیدن کردند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: از این تعداد، بالغ بر 186299 نفر گردشگر داخلی و 3946 نفر گردشگر خارجی بوده که به ترتیب مجموعه جهانی باغ فین کاشان با 135895 نفر و خانه تاریخی بروجردی‌ها 19440 نفر بازدید کننده به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار دارند.
اللهیاری عنوان کرد: در جشنواره اردیبهشت گاه کاشان که با استقبال بی نظیر گردشگران همراه بود، برنامه‌هائی از قبیل : نمانقالی امیرکبیر، خیمه شب بازی، تئاتر طنز، مسابقه های حضوری، موسیقی و ... تدارک دیده شده که در بناهای تاریخی شهرستان به ترتیب اجرا خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امدادگران در سیل کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود