Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - معاون سياسي وزير کشور بر ضرورت برنامه محوري در فرمانداري هاي کشور تاکيد کرد و گفت : فرمانداران بايد باور داشته باشند که مديريت امور شهرستان ها بر عهده آنان است .

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران ، اسماعيل جبارزاده روز شنبه در مراسم افتتاح دوره آموزشي فرمانداران جديد الانتصاب دولت دوازدهم در مجتمع رفاهي وزارت کشور در ساري افزود : فرمانداران بايد با همه وجود به نقش و اهميت جايگاه خود واقف باشند و با اتکا به ويژگي هاي خود و هماهنگي با دستگاهها امور را به پيش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي برنامه محوري را عامل موفقيت فرمانداران دانست و افزود : فرمانداران براي مديريت شهرستان برنامه داشته و با سياست هاي استاندار هماهنگ باشند .
جبارزاده مديريت امور سياسي شهرستان را از جمله ماموريت هاي اساسي و محوري فرمانداران برشمرد و گفت : بسياري از امور و بخش هاي مختلف کاري در پيوند کامل با فضا و مسايل سياسي هستند و فرمانداران بايد با آگاهي و اشراف کامل به وظايف خود در حوزه هاي مختلف عمل کنند.
معاون سياسي وزير کشور با اشاره به اين که فرمانداران خود ارزيابي و تقويت نقاط قوت و رفع ضعف ها و بهره گيري از مشورت هاي کاري و آموزش هاي لازم را در دستور کار خود قرار دهند، ياد آور شد: فرمانداران بالاترين مقام اجرايي شهرستان هستند و بايد با اقتدار مسايل مختلف حوزه ماموريت خود را مديريت کنند.
وي شناخت ماموريت هاي فرمانداري را براي فرمانداران بسيار مهم دانست و گفت : آشنايي با قوانين، ضوابط و دستورالعمل ها براي شناخت از ماموريت خود يک کار مهم براي فرمانداران است.
جبارزاده شناخت اهداف دولت تدبير و اميد را از ديگر ضروريات توفيق فرمانداران برشمرد و افزود: فرماندار بايد بداند نماينده کدام دولت است و دولت او چه برنامه ها و سياست هايي براي اعتلا و توسعه بخش هاي مختلف دارد تا بتواند ماموريت هاي خود را با توفيق به انجام برساند.
وي با بيان اين که فرمانداران بايد گفتمان اعتدال و مشي اعتدالي را بشناسند و تبيين نمايند ، گفت : فرمانداران براي توفيق در شهرستان، بايد مسايل و برنامه هاي استان در حوزه هاي مختلف بويژه حوزه سياسي را بشناسند.
** ارتباط گيري با مردم
معاون سياسي وزير کشور همچنين بر ارتباط گيري تنگاتنگ فرمانداران با مردم در حوزه هاي کاري خودشان تاکيد کرد و گفت : فرمانداران در خط مقدم ارتباط دولت با مردم هستند و در جمهوري اسلامي هم در ميان مردم و با مردم بودن توفيق الهي است .
وي با بيان اين که در ميان مردم بودن و فرصت خدمت به مردم، رحمت و توفيق الهي است ، افزود : تکيه گاه فرماندار بايد مردم باشد ، همه اميد ما مردم هستند و بايد شهرستان ها را با روش هاي خلاق و جديد و با اتکا به مشارکت مردم مديريت کنيم. مردم حلال مشکلات ما هستند و اگر مردم در کنار ما باشند مشکلات حل مي شود.
معاون سياسي وزير کشور با بيان اين که با مردم هر چه مي توانيد ارتباط برقرار کنيد، مردم محرم، ولي نعمت و پشتيبان ما هستند، ياد آور شد: مردم بايد براي بيان مشکلات خود همواره در فرمانداري ها را بزنند. همه فرمانداران با برنامه حرکت کنند مهم ترين آفت مديريت روزمرگي است.
وي با اشاره به اين که مردم همواره در کنار مسئولان بودند و مسئولان هم بايد همواره با مردم باشند ، گفت : فرمانداران، نماينده نظام، حکومت و دولت هستند و به هيچ کسي مديون نيستند. مقبوليت فرمانداران در ارتباط با مردم است. فرمانداران با تکيه بر قانون بايد همواره با مردم، براي مردم و آرام بخش آلام و حلال مشکلات آن ها باشند.
دوره آموزشي 70 فرماندار جديد الانتصاب در دولت دوازدهم صبح امروز در مجتمع آموزشي رفاهي وزارت کشور در ساري آغاز به کار کرد و به مدت يک هفته در 10 عنوان کارگاه آموزشي در حوزه هاي مختلف ادامه خواهد داشت.
6990/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند