Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر سید ابوفضل رضوی شنبه در بازدید از منطقه محروم و مرزی رشتخوار و خواف در نشست با مردم رشتخوار اظهار کرد: دولت این وام را به کسانی که قادر به بازگشت آن به بانک ها دارند خواهد داد چرا که دنبال ایجاد بیکاری بدهکار برای افراد جامعه نیست.
وی، مردمی کردن اقتصاد کشور را یکی از ضرورت‌های اجرایی در راستای رسیدن به اهداف توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار عنوان کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کشور باید به سمت توسعه و تولید و کار آفرینی با همت مردم باشد گفت: باید تولید کنندگان و کار آفرینان در نزد مردم و دولت محترم شمرده شوند و نرخ مشارکت مردم در کارهای اقتصادی مثل مشارکت سیاسی بالا رود تا مشکلات کم کم از بین برود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: نباید از فعال کردم مردم در امور اقتصادی غافل شویم و باید برای حضور آنان در امور اقتصادی برنامه ریزی قوی انجام شود.
رضوی با ذکر این که مسئولان باید خادم مردم باشند خاطر نشان کرد: پیگیری مسائل شهرستان رشتخوار از جمله
چهار بانده شدن محور رشتخوار به خواف و تربت حیدریه ، گاز رسانی به 14 روستای بخش جنگل ،کمربندی شهر رشتخوار ،تامین قیر رایگان برای آسفالت محور جنگل و رشتخوار و رفع مشکلات مجتمع های فولادی که مهم ترین دغدغه های مردم است خواهم بود .
نماینده مردم رشتخوار و خواف هم در این جلسه با اشاره به محرومیت مناطق روستایی رشتخوار از نعمت گاز، خواستار تامین اعتبار برای گاز رسانی به منطقه جنگل رشتخوار شد.
دکتر محمود نگهبان هم خواستار دستور ویژه معاون رییس جمهور برای ارتقای جاده روستایی جنگل به شهری ، پیگیری چهار بانده شدن محور تربت حیدریه خواف ،احداث خط دوم راه آهن در رشتخوار ،پیگیری و روشن شدن تکلیف مجتمع های فولاد ی در رشتخوار شد.
7493/1744
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اشتغال جامعه خراسان رضوی راه آهن فولاد موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها شرکت کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، سید جواد موسوی گفت: این نمایشگاه با حضور تمام صنایع کشور از جمله ساختمان پتروشیمی، داروسازی، کشاورزی، گردشگری و فعالان اقتصادی کشور از 8 لغایت 12 اردیبهشت در محل نمایشگاه دائمی تهران درحال برگزاری است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این اداره کل به معرفی قابلیت ها و طرفیت های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است.

موسوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن 41 برگزار شده است.

میزبانی خراسان رضوی از ‌هیئت‌های تجاری کشورهای خارجی

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی نیز گفت: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه خراسان رضوی یک روز پرکار را در اولینروزهای نمایشگاه رقم زد.

هادی توانا افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

توانا تاکید کرد: ترافیک حضور هیئت‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز بیان کرد: هیات‌هایی از کشور‌های چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو 2204 در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

حسن نوری‌زاده افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی خراسان رضوی برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی