Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:01:45 GMT

پیروزی بایرن مقابل کلن سقوط کرده

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۶۰۳۴

بایرن مونیخ موفق شد با غلبه بر کلن سقوط کرده به پیشتازی مقتدرانه خود ادامه دهد. شالکه هم با پیروزی مقابل آگسبورگ نایب قهرمانی خود را تثبیت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از هفته سی و سومرقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام مسابقات در خانه کلن قعرنشین و سقوط کرده به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های بازی را زوله گل به خودی برای کلن دقیقه ۳۰ به ثمر رساند. خامس ۵۹، لواندوفسکی ۶۱ و تولیسو ۷۸ برای بایرن گلزنی کردند.

در دیگر دیدار برگزار شده بورسیا دورتموند دو بر یک مقابل ماینس مغلوب شد و با توجه به پیروزی ۲ بر یک شالکه مقابل آگسبورگ از رسیدن به مقام نایب قهرمانی باز ماند و این پادشاهان آبی بودند که در یک هفته مانده به پایان مسابقات نایب قهرمانی خود را مسجل کردند.

*نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

هانوفر ۳ - هرتابرلین یک

وردربرمن صفر - بایرلورکوزن صفر

لایپزیگ ۴ - ولفسبورگ یک

دورتموند یک - ماینس ۲

اشتوتگارت ۲ - هوفن هایم صفر

آگسبورگ یک - شالکه ۲

اینتراخت فرانکفورت ۳ - هامبورگ صفر

مونشن گلادباخ ۳ - فرایبورگ یک

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند

دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم بوندس‌لیگا با پیروزی باواریایی‌ها و شکست سنگین دورتموند در دیداری خارج از خانه پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، 4 مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ رده دومی میهمانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

هر دو گل بایرن مونیخ در این بازی توسط هری کین در دقایق 9 و 61 (پنالتی) به ثمر رسید و تنها گل اینتراخت فرانکفورت را هم اوگو اکیتیکه در دقیقه 23 زد. بایرن مونیخ با این نتیجه  69 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم پشت سر بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات را تثبیت کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 4 بر یک به میزبانش لایپزیگ باخت. جیدون سانچو در دقیقه 20 این بازی دورتموند را پیش انداخت اما لایپزیگ با بازگشتی مقتدرانه گل خورده را با 4 چهار ایکونا اوپندا 23، بنجامین سسکو 2+45، محمد سیماکان 46 و کریستوف بائو‌م‌گارتنر 80 پاسخ داد و بازی را برد.

بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد

با این نتیجه لایپزیگ رده چهارمی 62 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با دورتموند 57 امتیازی، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد. این در حالیست که تنها 3 هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

در دو بازی دیگر آگزبورگ با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمانش وردربرمن شد و فرایبورگ نیز در خانه با نتیجه 2 بر یک به ولفسبورگ باخت.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن از ساعت 20 به وقت تهران میزبان اشتوتگارت رده سومی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!