Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی؛سردار «سعید منتظرالمهدی» روز شنبه در حاشیه برگزاری این نشست، اظهارداشت: گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان نیروی انتظامی در محل ستاد ناجا با هدف بررسی برنامه های سال 1397 آغاز شد.

وی افزود: در این نشست، فرمانده نیروی انتظامی بر افزایش توان رزم و عملیاتی و تقویت مرزبانی، یگان های ویژه و یگان امداد در ناجا، ارتقاء کیفی و کمی و تحول اساسی در حوزه ماموریت کلانتری و پاسگاه ها به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در امور مراجعان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پیشگیری اجتماعی و انتظامی در مواجهه با پدیده ها و آسیب های اجتماعی در فضای مجازی و واقعی؛ تشدید مقابله با کالای قاچاق و ارز در ابعاد مختلف و همت مضاعف برای کاهش جان باختگان سوانح رانندگی و نیز تعیین سهم و مسئول سازی دستگاه های مرتبط در این امر از دیگر اولویت های مطرح شده از سوی فرمانده ناجا به شمار می آید.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا در خاتمه گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مواد مخدر و تشدید مقابله در مرزهای شرقی کشور با اولویت سیستان و بلوچستان از دیگر تاکیدات فرمانده نیروی انتظامی در این نشست بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت

دریادار علیرضا تنگسیری شامگاه دوشنبه به مناسبت گرامیداشت این روز ملی در ایران با اشاره به این مناسبت گفت: امروز اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش های ما را در هر جای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم؛ دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه ای گردن کشی کند.

وی با اشاره به ظلم و جنایت های انگلیس به مردم ایران خاطرنشان کرد: انگلیسی ها سال های طولانی نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند؛ در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند، در حالی که ما بی طرف بودیم.

دریادار تنگسیری در ادامه با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت: زمانی که نفت ملی شد انگلیسی ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق(رفتند) و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند؛ دولت وقت نیز متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما، ایرانی ها کارگرهای ساده و پایین ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند؛ به همین خاطر وقتی انگلیسی ها رفتتد هیچ کس حتی ایتالیایی ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد، مجبور شد سه نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند؛ بعد از بارگیری، نفتکش ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی ها هر سه را توقیف می کنند و خبر به شاه ایران می رسد که وی از روی وادادگی می گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بردارد و ۲ مورد دیگر را آزاد کند؛ انگلستان قبول نمی کند و شاه ایران می گوید پس بگویید ۲ تا نفتکش را به انگلیسی ها بدهند.

دریادار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرات و روحیه خودباوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده اند و در حال حاضر نیز با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای دنیا توقیف کنند مقابله به مثل می کنیم؛ دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه ای گردن کشی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • تشریح برنامه های 1403 مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران پایان سال 
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • نیروی انتظامی در آماده‌باش صددرصد برای نوروز است
  • اهداف پویش «چشم به راهیم» در استان سمنان تشریح شد
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است