Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد که نقشی در فرآیند انتخاب جانشینش نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ونگر دو هفته قبل اعلام کرد که در پایان این فصل، بعد از ۲۲ سال، از آرسنال جدا خواهد شد. اکنون گزینه های مختلفی از جمله پاتریک ویرا، برندان راجرز و زلیکو بوواچ به عنوان جانشینی ونگر مطرح هستند اما او تاکید کرد که نقشی در انتخاب سرمربی بعدی توپچی ها نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اسکای اسپورتس گفت:

” من نقشی در این موضوع ندارم. این کار من نیست. کار من آماده کردن تیم برای بازی کردن است، نه انتخاب جانشین ام. اگر کسی نظری از من بخواهد، آن را بیان خواهم کرد اما فکر می کنم باشگاه به خوبی کارش را انجام می دهد.”

ونگر در مورد اینکه از زلیکو بوواچ، کمک یورگن کلوپ، به عنوان جانشین او نام برده می شود، هم گفت:

” من او را خیلی خوب نمی شناسم. فکر می کنم بهتر است در این مورد در رسانه صحبت نکنیم. این می تواند روی بقیه کاندیداها تاثیر منفی بگذارد و من نمی خواهم به کسی فشار وارد کنم. بهتر است که باشگاه برای انتخاب گزینه اش کاملا آزاد باشد.

جانشین من نیاز دارد که این باشگاه را اولویت زندگی اش قرار بدهد و کاملا به آن متعهد باشد. طور دیگری نمی توان در باشگاهی در این اندازه مربیگری کرد. آنها باید با تمام وجود کار کنند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسنال برندان راجرز زلیکو بوواچ ونگر آرسنال برندان راجرز پاتریک ویرا زلیکو بوواچ ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!